ناخدا یکم ظفری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

همه خطوط مواصلاتی ما در امنیت کامل است/ کشورها به دریا اهمیت می‌دهند

سرپرست ناوتیپ ناوگان شمال منطقه چهارم نداجا گفت: نیروی دریایی به عنوان بازوی توانمند بخش اقتصادی در شمال و جنوب باعث شده تا همه خطوط مواصلاتی ما در امنیت کامل باشند.

ناخدا یکم عرشه "عبدالحسین ظفری" سرپرست ناوتیپ ناوگان شمال منطقه چهارم نداجا در گفتگو با  خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ درباره نقش نیروی دریایی در پیشبرد اهداف اقتصادی در منطقه شمال اظهار داشت: یکی از علل پیشرفت برخی از کشورها این بوده که به دریا اهمیت داده و با سرمایه‌گذاری در این بخش به قدرت‌های بزرگی تبدیل می‌شوند.  
 
وی افزود: در این بخش رهبر معظم انقلاب این ضرورت را احساس کردند و در این باره سیاست‌هایشان را ابلاغ کرده اند و ما نیز در این مسیر گام برمی‌داریم و با توجه به اینکه حجم عظیمی از کالاها و تبادلات بین کشورها در کنار دریا قرار دارد این موضوع از اهمیت بسیاری برخوردار است.  
 
سرپرست ناوتیپ ناوگان شمال منطقه چهارم نداجا با اشاره به اهمیت بخش اقتصاد در شمال و امنیت ایجاد شده در این منطقه به عنوان بازوی توانمند اقتصادی تأکید کرد: همه خطوط مواصلاتی ما در امنیت کامل بوده و کلیه کشتی‌های تجاری ما در محدوده دریای مازندران در امنیت کامل تردد می‌کنند. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: امنیت منطقه خزر تأثیر شگرفی در شکوفایی اقتصادی داشته و در زمان جنگ هم نیروی دریایی نقش‌آفرینی‌های لازم را انجام دادند و بیش از 10 هزار کشتی تجاری اسکورت شده و حقیقتا نیروی دریایی یک نقش موثر و ارزشمند را در این زمینه ایفا کرده است.
 
انتهای پیام/
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.