گره‌های ترافیکی در منطقه 8 شناسایی شد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 8، از ارائه تمهیدات لازم برای شناسایی گره های ترافیکی در شرق تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، منصور هنرور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه8 با اعلام این مطلب گفت: در همین راستا با توجه به وضعیت موجود منطقه و ترددهایی که از این نقطه به سایر نقاط شهر تهران  صورت می گیرد، با همکاری پلیس راهور، موانع ترافیکی در نقاط پر تردد سطح محدوده گره گشایی می شود.

وی افزود: به همین منظور اصلاح هندسی، خط کشی محوری، نصب و بازسازی و نگهداری چراغ های راهنمایی و رانندگی، علائم ایمن، تابلوهای شناسایی و تعیین مسیر، انواع جانپناه ایمنی و گاردریل و سرپناه های ایستگاه های اتوبوس شرکت واحد از جمله برنامه های اجرایی است که در این راستا انجام می شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه8، تصریح کرد: نرده  گذاری در اطراف میادین و تقاطع ها و رفیوژ معابر، نصب سرپناه، برگزاری کلاس های آموزشی ترافیک، شناسایی نقاط بحران و گره های ترافیکی در سطح منطقه و پیش بینی های مسیرهای جایگزین از دیگر برنامه های معاونت حمل و نقل ترافیک منطقه 8 است.

هنرور با اشاره به احداث پارکینگ طبقاتی در شرق تهران اظهارداشت: احداث پارکینگ طبقاتی با هدف جلوگیری از توقف خودروها در معابر و کاهش بار ترافیک خیابانهای سطح محدوده در دستور کار برنامه های عمرانی شهرداری منطقه 8 قراردارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: شهرداری ، ترافیک ، پارکینگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار