کاپیتان سابق شهرداری ساوه که در جریانات اعتصاب اول فصل بازیکنان فوتسال ایران تیم از ترکیب کنار گذاشته شده بود از تصمیم مدیران باشگاه بر نماندن در لیگ برتر انتقاد کرد.

مجتبی قنبری کاپیتان فصل پیش باشگاه شهرداری ساوه که از مدتها پیش از ترکیب این تیم کنار گذاشته شده است در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت:‌ از ابتدای فصل مشکلاتی در درون تیم شهرداری ساوه وجود داشت که کل مجموعه را آزار می‌داد. از همان ابتدا در فضای کاملا مسالمت آمیز در جلسه ای با آقای ابطحی عضو مجمع باشگاه در میان گذاشتیم و ایشان فرمودند که اگر همگی با هم هستید روی موضعتان بمانید و من هم از شما حمایت می‌کنم.
 
وی افزود:بعد از آن، این مشکل را با آقای خوراکچی در میان گذاشتیم و در چند جلسه گفتگو قرار شد که این مشکل برطرف شود اما بعد از این که دیدیم هیچ قدمی در راه حل مشکل برداشته نمی‌شود به تمرینات نرفتیم ولی به راحتی روی ۹ بازیکنی که برای این تیم زحمت کشیده بودند و خاک تیم را خورده بودند چشم پوشی کردند.
 
قنبری ادامه داد: پس از مدتی از این اتفاقات و در حالی که شرایط تیم خوب نبود ما تصمیم به بازگشت گرفتیم که از بین ما ۹ نفر فقط شجری و فتوحی از بزرگسالان به تیم بازگشتند و به بقیه بازیکنان گفتند آقای خوراکچی روی شما نظری ندارد و گفتند بدون شما بازی می‌کنیم و نتیجه هم می گیریم ما هم سکوت کردیم و حاشیه ای ایجاد نکردیم اما می بینید که با آمدن ۴ بازیکن هم مشکلی تا به امروز حل نشده است.
 
وی عنوان داشت: این روزها خبرهای خوبی از باشگاه به ما نمی‌رسد و صحبت از کناره گیری از مسابقات است. ولی کسانی که به راحتی می‌گویند از لیگ کتار می‌کشیم مگر چه زحمتی برای تیم کشیده اند. کدامشان سالها با سختی و بدون پول برای تیم از جان مایه گذاشتند و با تیم در لیگ های پایین دست و پا زدند. ما خاک تیم را خورده ایم و دیگران به راحتی می‌گویند دیگر در مسابقات حاضر نخواهیم شد. ما از وقتی از تیم بیرون رفتیم تا کنون سکوت کردیم و حرفی نزدیم اما اینجا دیگر جای سکوت نیست.
 
آقایان این تیم ارث پدری نیست که به راحتی می‌گویید دیگر بازی نمی‌کنیم. این تیم برای مردم شهر ساوه است و در برابرش مسئولید. چشم خیلی از جوانان و نوجوانان این شهر به این تیم است و نباید به راحتی حرف از کناره گیری زد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: قنبری ، فوتسال ، رقابت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار