همزمان با اربعین حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) تمام صحن‌های آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) از ساعات ابتدایی امروز میزبان خیل عظیم عزاداران حسینی است.

به گزارش خبرنگار خیمه گاه باشگاه خبرنگاران؛ مراسم عزاداری اربعین حسینی(ع) همزمان با اجتماع بی‌نظیر عزاداران در کربلا، در اقصی نقاط کشورمان با حضور عزاداران در مساجد، حسینیه‌ها، تکایا و امام‌زادگان برگزار شد.
در تهران نیز از ابتدای صبح مراسم عزاداری چهلمین روز شهادت حضرت امام حسین(ع) و یاران باوفای ایشان با مراسم عزاداری حدود سه هزار نفر از اعضای هیات‌های دانشجویانی که از مقابل دانشگاه تهران تا بیت رهبر انقلاب اسلامی را پیاده طی کردند تا با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) و با حضور مقام معظم رهبری به عزاداری بپردازند، آغاز شد.
تمام موکب‌های مستقر در معابر آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) از دقایق ابتدایی امروز فعالیت خود را آغاز کرده و پذیرای ده‌ها هزار نفر از عزاداران حسینی است.
اقشار مختلف مردم از سراسر تهران به سمت حرم حضرت عبدالعظیم (ع) روانه شده‌اند. زائران و عزاداران حسینی با شور و شعور باشکوهی شعار «لبیک یا حسین (ع)» را فریاد می زنند و به حرم مطهر حضرت عبدالعظیم(ع) وارد می‌شوند.
گفتنی است، مسیر اصلی پیاده‌روی عظیم اربعین تهران از میدان امام حسین (ع) آغاز شده است و در انتها به حرم سیدالکریم (ع) ختم می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار