مهاجم تیم لس‌آنجلس گالکسی و بهترین فوتبالیست لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکا در سال 2014 برای ترک باشگاه اعلام آمادگی کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از یاهو اسپرت، روبی کین با قراردادی 5 ساله در سال 2011 به باشگاه لس آنجلس گالکسی ملحق شد و حالا در سال آخر قرار خود به سر می‌برد.

روبی در این سالها 69 گل برای لس آنجلس گالکسی به ثمر رساند و هفته گذشته به عنوان تاثیر گذارترین بازیکن باشگاه معرفی شد. هر چند هواداران گالکسی خواهان حضور روبی کین در تیمشان طی سالهای آینده هستند اما این بازیکن گفت: بطور حتم نیاز به تجدید قوا دارم و پس از آن باید ببنم بخش بعدی زندگی‌ام چگونه رقم می‌خورد. تغییرات همیشه اتفاق خوبی برای انسان است و از تجربه محیط‌های جدید استقبال می‌کنم. به همین دلیل حتی‌ احتمال حضور در یک باشگاه جدید نیز برایم وجود دارد. روبی یکن قصد دارد پس از تعطیلات کریسمس تصمیم نهایی خود برای آینده کاری‌اش را اعدام کند.
 
بروس‌ آرنا سرمربی گالکسی معتقد است پیشنهادات 2 باشگاه اورلاندوسیتی ونیویورک سیتی وسوسه انگیز هستند و هر دو مایل به جذب ملی پوش ایرلندی‌اند.
 
*برگزاری دیدار تدارکاتی تیم ملی آمریکا با بزرگان فوتبال اروپا
 
حضور یورگن کلینزمن به عنوان سرمربی تیم ملی‌آمریکا برای فوتبال این کشور امتیازات فراوانی داشت زیرا رابطه خود سرمربی آلمانی با دیگر مربیان حاضر در اروپا موجب شد همکاری نزدیکی میان آنان شکل بگیرد.  
 
در همین راستا، تیم ملی فوتبال آمریکا طی شش ماه نخست سال 2015 دو دیدار تدارکاتی مقابل تیمهای ملی آلمانی و هلند برگزار می‌کند.

تیم ملی آمریکا هم اکنون در رتبه بیست و هشتم رنکینگ فیفا قرار دارد و کلینزمن هدف خود از تقابل با بزرگان فوتبال اروپا را اینگونه توضیح داد: ما خواستار ارتقاء جایگاه فوتبال آمریکا در جهان هستیم. برای همین منظور بازیکنان را در معرض چالش‌های جدید و مختلف قرار می‌دهیم.  
 
برنامه قطعی دیدارهای تدارکاتی تیم ملی آمریکا در سال 2015 عبارت است از:

28 ژانویه: آمریکا-شیلی  
8 فوریه: آمریکا- پاناما   
25 مارس: آمریکا- دانمارک  
31 مارس: آمریکا-سوئیس  
15 آوریل: آمریکا – مکزیک  
5 ژوئن: آمریکا-هلند  
10 ژوئن: آمریکا-‌آلمان  
26-7 جولای: بازیهای کنکاکاف  
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار