بازی Candy Crush Saga یکی از بهترین، جالب‌ترین و البته پر مخاطب‌ترین بازی‌های اندرویدی است که بیش از 500 میلیون بار دانلود شده است، حالا نسخه iOS و ویندوزفون آن هم منتشر شده که ما برای شما آماده کرده‌ایم.

به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ این بار بازی گژوالی را برای دانلود برای شما کاربران آماده کرده ایم که حتما بارها و بارها این بازی را پاک و دوباره نصب کرده اید. چون شما را جذب خودش کرده است. ما آخرین به‌روزرسانی این بازی اعتیاد آور را برای شما آماده کردیم و شما را بیشتر منتظر نمی‌گذاریم. در این بازی که مدت‌هاست یکی از پرطرفدارترین نرم افزارهای رایگان اپ استور است گیم پلی مانند Bejeweeld دارد و تفاوت آن است که در این بازی باید شکلات‌ها و آبنبات‌ها را یکسان کنید. بازی دارای مراحل زیادی است و ساعت‌ها شما را سرگرم خواهد کرد. هم چنین بازی دارای مد آنلاین می‌باشد و شما می‌توانید با دوسنان خود رقابت کنید و آنها را با چالش بکشید. بازی دارای اینترفیس و گرافیک بسیار زیبایی است و به محض بازی کردن شما را گرسنه خواهد کرد.

دریچه

Candy Crush Saga بازی پرطرفدار و فوق العاده زیبا با گرافیک اچ دی رنگارنگ در سبک بازی‌های پازل برای تمامی سیستم عامل‌ها می‌باشد که با بیش از میلیون بار دانلود از استورهای موجود در رده‌ی اول بازی‌های Casual قرار دارد و این بازی به خاطر سبک خاصی که دارد و گرافیک اچ دی و رانگارنگش هر گیمری را معتاد خودش می‌کند و لقب بازی اعتیاد آور را از آن خود کرده است. در این بازی شما می‌بایستی که با سرعت بالا آبنبات‌های شبیه به هم را کنار یکدیگر قرار دهید و چهارصد مرحله‌ی بسیار متنوع و چالش برانگیز را پشت سر بگذارید انواع آبنبات‌های رنگارنگ با طراحی‌های بسیار واقعی، دستاوردهای متعدد برای حذف سریعتر آب نبات‌ها، وجود و مراحل بسیار متنوع به دور از هرگونه تکراری همگی دست به دست هم داده‌اند تا تجربه یک بازی متفاوت پازلی را در گوشی‌های شما به ارمغان بیاورد.


 • دانلود و مشخصات فایل

دانلود 

دانلود

دانلود

 • رمز فایل فشرده: www.yjc.ir
 • امتیاز:


 • همراه وبگردی ٢٠:٣٠ باشید




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار