مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان گفت: این نهاد علاوه بر خدمت رسانی به محرومین و نیازمندان، رصد آسیب های اجتماعی را نیز انجام می دهد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گرگان،ابراهیم باغبانی در جمع مسئولان و کارشناسان بهداشت و درمان کمیته امداد اظهار داشت: گستره فعالیت های امداد بسیار وسیع است و باید سعی شود علاوه بر درمان به پیشگیری آسیب های اجتماعی مانند بهداشت روانی نیز توجه گردد.

وی با بیان اینکه ما یکی از دستگاه های رصد کننده آسیب های اجتماعی هستیم، تصریح کرد: باید در جهت رفع این آسیب ها فراتر از مرز امداد فعالیت کنیم و اقشار در معرض آسیب جامعه باید از خدمات این نهاد برخوردار شوند لذا باید سطح خدمات را بالا برد تا نگاه افراد بیرون جامعه نسبت به امدادتغییر کند.

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) گلستان، ارائه گزارش درست عملکرد را یک نقطه قوت برشمرد و بیان داشت: این اقدام سبب می شود تا بتوان از همراهی دیگر دستگاه ها نیز در زمینه درمان و بهداشت کمک گرفت، همچنین با راه اندازی بسیج داوطلبان پزشکی و کمک های خیرین افتخاری برای پیشبرد اهداف بهره برد.

باغبانی خاطرنشان کرد: برای اجرای طرح غربالگری می توانیم با حضور برخی از پزشکان در روستاها حداقل یک روز در هر ماه خدمات پزشکی زیادی به مددجویان و غیر مددجویان ارائه کرد.

وی با اشاره به اینکه ما امداد گر هستیم گفت: باید با عشق کارکرد و این موثر واقع نمی شود؛مگر اینکه با نیت خالص گام برداریم تا کلمه واقعی امدادگر معنی پیدا کند.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.