جشنواره "کدوی سرزمین قصه ها" در خانه فرهنگ اندیشه برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان؛ به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، رییس خانه فرهنگ اندیشه گفت: از ‏آنجایی که کدو حلوایی به عنوان یکی از مواد خوراکی، سرشار از خواص دارویی است امادر سبد غذایی خانواده ایرانی جای ‏چندانی ندارد این جشنواره با محوریت استفاده از کدو برگزار می‎شود.

‏"پرورش" بیان کرد: با توجه به اینکه بانوان وظیفه تأمین سلامت خانواده خود را از طریق عمل به یک برنامه غذایی مفید و سالم ‏بر عهده دارند و کدو حلوایی نیز از مواد بسیار مغذی است و خواص فراوانی در جهت مقابله با بیماری سرطان ‏دارد انواع کارگاه های آموزشی در این زمینه در این جشنواره برگزار می‌شود.

وی همچنین در این مراسم از برگزاری کارگاه‌های مختلف مرتبط با اهمیت غذایی کدو حلوایی همچون کارگاه آموزشی پخت کیک با کدو ‏حلوایی، دسر کدو حلوایی و انواع روش‌های طبخ آن خبردادوعنوان کرد: در بخش دیگری از این مراسم داوران بخش مسابقه به داوری میان انواع غذاهای طبخ شده با کدو ‏حلوایی میپردازند و در پایان نیز جوایزی از سوی خانه فرهنگ اندیشه ‏با حضور " مدیر فرهنگی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان اهدا می‌شود.

گفتنی است؛این برنامه تا 20 آذرماه از ساعت 9:30 صبح به ترتیب در خانه ‏فرهنگ اندیشه، فرهنگسرای شهدای دستگرد، فرهنگسرای شهید همت و فرهنگسرای سبحان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش
برچسب ها: اصفهان ، سرزمین ، قصه ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.