رئیس آکادمی ملی فوتبال درباره پنجاه و چهارمین نشست شورای آکادمی توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، دکتر محمد حسین علیزاده، رئیس آکادمی ملی فوتبال درباره برگزاری نشست شورای آکادمی که با حضور علی کفاشیان، دکتر هاشمیان، دکتر شجاعی، محمدرضا ملامحمد، امیر حسین حسینی و امید جمالی برگزار شد، گفت: در این نشست گزارش کاملی از یازدهمین نسشت مسئولان استانی و نشست مسئولین مدارس فوتبال را ارائه کرده و نکاتی را درباره استانهای برتر و مدارس فوتبال منتخب مطرح کردیم.
رئیس آکادمی ملی فوتبال در ادامه گفت: قرار شد تا از این پس نتایج ارزیابی مدارس فوتبال را در اختیار رئیس فدراسیون فوتبال گذاشته تا از وضعیت استانها مطلع شوند و از استانهایی که فعالیت نداشته و یا کم کار هستند، دلیل بخواهد.
وی گفت: در ادامه نشست درباره جلسات تخصصی که آکادمی ملی فوتبال با میهمانان خود در خصوص برگزاری مسابقات در رده سنی زیر14 سال به صورت لیگ برگزار شود، یا یه صورت لیگ و فستیوال برگزار و یا فقط یک فستیوال باشد، توضیحاتی را مطرح کردم که در نهایت طبق بررسی ها و نظر سنجی های صورت گرفته مقرر شد تا مدل ترکیبی در حالت فستیوال و رقابت برگزار شود بتوانیم بازیکنان مستعد در سطح کلان کشور را پوشش دهیم.
رئیس آکادمی ملی فوتبال در ادامه از برگزاری فستیوال بانوان در دهه مبارکه فجر خبر داد و گفت: در خصوص فستیوال بانوان نیز گزارش کاملی را مطرح کرده و قرار شد تا این فستیوال در دهه مبارکه فجر برگزار شود.
وی در ادامه گفت: از دیگر نکاتی که در پنجاه و چهارمین نشست شورای آکادمی مطرح شد موضوع همکاری آکادمی با فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در خصوص پروژه ایجاد آکادمی های لیگ برتر بود. قرار شد تا پیشنهادی را در رابطه با همکاری سه جانبه (آکادمی، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برتر) آماده کنیم تا این موضوع در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال مطرح شود و پس از تایید به مرحله اجرا برسد. در این پروژه موضوعات فرهنگی، بانوان و تخصیص بودجه برای تیم های پایه وجود دارد. اگر موارد فوق تصویب شود باشگاهها ملزم می شوند تا موارد فوق را در دستور کاری خود قرار دهند.
دکتر علیزاده در پایان افزود: در نشستی که با ساکت مشاور سازمان لیگ برتر برگزار کردم ،قرار شد تا همکاری های نزدیکی با سازمان لیگ در فوتبال پایه و ایجاد آکادمی در باشگاهها داشته باشیم. ضمن اینکه گزارشی از حضور در کوالالامپور ارائه کرده و قرار شد تا یکی از مهمترین موضوعات مرتبط با فوتبال که در ایران مطرح است را برای طرح در شورای آکادمی ارائه دهیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار