باشگاه بایرن مونیخ در تدارک تاسیس یک آکادمی فوتبال برای 55هزار نوجوان علاقه مند به این رشته ورزشی در آمریکا است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای اسپرت؛ حضور یورگن کلینزمن اسطوره فوتبال آلمان به عنوان سر مربی تیم ملی آمریکا موجب شده وی شرایط تعامل بیشتری میان رو کشور برای ارتقا سطح فوتبال یانکی ها فراهم سازد.

در همین راستا باشگاه بایرن مونیخ به زودی اقدام به تاسیس آکادمی فوتبال برای کودکان و نوجوان در آمریکا می‌کند که ظرفیت تعلیم و تربیت 55هزار کودک علاقه مند به فوتبال را دارد.

همچنین مربیان آکادمی بایرن در آلمان به طور منظم به آمریکا سفر می کنند تا امور استعداد یابی بازیکنان جوان را بر عهده داشته باشند. استعداد های کشف شده در تابستان به بایرن سفر می‌کنند و در دوره‌ ای 3ماهه فرصت بازی و تمرین در کنار ستاره های آلمانی به آنان داده می‌شود.
 
ولفگانگ در ملر رئیس آکادمی جوانان بایرن مونیخ گفت: برای تربیت بازیکنانی در سطح حرفه‌ای فوتبال باید از کودکی بر روی آنان کار شود و به همین دلیل است که تمرینات و نحوه پیشرفت فوتبالیست‌های جوان و کم و سن و سال اهمیت می‌یابد. این همان کاری است که ما در باشگاه بایرن مونیخ هم انجام می‌دهیم و به نتایج خوبی هم  دست یافته‌ایم.

لازم به ذکر است، تعامل وهمکاری باشگاه بایرن با لیگ برتر فوتبال آمریکا MSL موجب شد باشگاه آلمانی در نیویورک دفتر اداری تاسیس کند.
 
** رومینیگه: مارادونا را برتر از پله می دانم

کارل هانیس رومینیگه نائب رئیس باشگاه بایرن مونیخ معتقد است دیگو مارادونا شایستگی ورود به تالار مشاهیر را داشته و به نظر او توانایی‌های مارادونا از پله بسیار بیشتر بوده است.

رومینیگه در جام جهانی 1986 و بازی به یاد ماندنی تیم ملی آرژانتین و تیم ملی آلمان غربی در مرحله فینال کاپیتان ژرمن‌ها بود. همان بازی که مارادونا با دست به آلمان‌ها گل زد و موجب قهرمانی تیم ملی آرژانتین شد. با این وجود رومینیگه مایل است در مقابل پله به مارادونا رای دهد.

طی نظر سنجی که میان 100هزار نفر برگزار می‌شد تا چند روز آینده مشخص خواهد شد که آیا مارادونا هم می تواند همانند پله و زین الدین زیدان به تالار مشاهیر راه یابد یا خیر.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار