سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: هر سال به خاطر تغییرات زیاد ترکیب تیم ما، یک نیم فصل طول می‌‌کشد تا به هماهنگی برسیم.

اسدالله کبیر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد  نوسانات تیم گرگان در نیم فصل اول توضیح داد: مشکل هر سال ما این است که تغییرات زیادی در ترکیب خود داریم و تا هماهنگی تیم را به دست آوریم یک نیم فصل را از دست می‌دهیم. از سال‌های بعد باید فکری برای این موضوع کنیم و حداقل در صورت تغییرات زیاد از 2 ماه قبل تمرینات را شروع کنیم.

سرمربی گرگان در مورد بازی با هفت الماس گفت: هفت الماس بسیار جنگنده است و در شروع بازی با 13 امتیاز پیش افتادند اما در پایان نیمه با ورود ساسون آبرامیان و کاوه نورافزا ریتم تیمی از نظر دفاع و حمله بهتر شد و نیمه را با اختلاف 2 امتیاز تمام کردیم. در کوارتر سوم هم با فشار دفاعی و حمایت تماشاگران تا 12 امتیاز اختلاف هم پیش رفتیم اما بازیکنان تیم در اواخر بازی که هفت الماس هم حملات خود را گسترده تر کرد، شروع به دریبل زدن و کارهای ریسکی کردند و تیم حریف هم استفاده کرد. در این زمان هم 3 وقت استراحت داشتم که از 2 وقت آن استفاده کردیم و در صحبت با بازیکنان آنها را هماهنگ کردیم.

وی ادامه داد: تیم هفت الماس با توجه به بردن تیم هایی مثل دانشگاه آزاد انتظار باخت نداشت. آنها بسیار خوب دفاع کرده و جنگنده بودند. از طرفی با توجه به اینکه ترکیب تیمشان از زمان البدر کنار هم هستند مشکلات هماهنگی تیم ما را ندارند.

***اصفهانی ها زیاد با داور صحبت می کنند

کبیر با اشاره به بر هم خوردن تمرکز تیمی در باخت های مقابل پمینا و ثامن گفت: یکی از مشکلات ما در اصفهان که به ناظران بازی هم تذکر دادم، صحبت های زیادی است که باعث بر هم خوردن تمرکز داور هم می شود. اگر از هر سوت داور ایراد گرفته و صحبت کنیم مطمئنا تمرکز داور به هم خورده و در داوری او هم اشتباه پیش می‌آید به همین دلیل در اصفهان بیشتر مظلوم واقع می‌شویم.

***شاید در ادامه فصل هم بلیت فروشی نشود

در دیدار تیم‌های گرگان و هفت الماس برای ورود تماشاگران به سالن بلیت فروشی نشد، کبیر در این مورد توضیح داد: شهرداری مسئولیت این بازی را بر عهده داشت و به این نتیجه رسید که بلیت فروشی انجام نشود هنوز در مورد ادامه فصل تصمیم گیری نشده است. درآمد بلیت فروشی معمولا صرف پرسنل سالن و نیروهای انتظامی می‌شد اما به هر حال این درآمد به قدری هم نیست که ارزش خاصی داشته باشد.

کبیر در مورد نیم فصل دوم گفت: در نیم فصل دوم 4 بازی خانگی با تیم‌های نفت آبادان، مهرام،‌ثامن مشهد و پمینا داریم که باید حداقل 3 بازی را ببریم. بازیکنان ما بزرگ هستند و قطعا با هماهنگی و آمادگی مطلوبتر شرایط نیم فصل دوم آنها بهتر می‌شود.

***تفاوت تیم‌ها در ایران زیاد نیست

وی ادامه داد: تفاوت بسکتبال تیم‌ها در ایران زیاد نیست برای مثال دانشگاه آزاد 2 تیم صدرنشین را می‌برد، مهرام، پتروشیمی را شکست می‌دهد و هفت الماس مقابل دانشگاه آزاد برنده می‌شود. شرایط روز تیم‌ها هم اهمیت زیادی دارد، اما در هر حال تیم ما مقابل مهرام هم شانس برد خواهد داشت.

کبیر در مورد حواشی هفته قبل توضیح داد: متاسفانه برخی خبرنگاران صادقانه کار نمی‌کنند و حرف‌های مصاحبه شونده را تحریف می‌کنند، به همین خاطر هم شب قبل از بازی تمام بازیکنان از سوی شورای شهر برای مراسم شام دعوت شدند و اعضا شورا نیز مصاحبه‌های مطرح شده از قول خود را تکذیب کردند، ضمن اینکه به تیم دلگرمی دادند که تغییری در کادر و شرایط تیمی ایجاد نمی‌شود، بیانی عضو شورای شهر هم به صورت کتبی به خاطر مصاحبه‌ای که از قول او منتشر شد به خبرگزاری مربوطه اعتراض کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: کبیر ، بسکتبال ، گرگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار