حکم صادره یک زن قاچاقچی در ندامتگاه مرکزی استان قزوین اجرا و این قاچاقچی مواد مخدر به دار مجازات آویخته شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛ حسب تحقیقات به عمل آمده از سوی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، زنی به هویت ف.غ در پی تقاضای اشخاص دیگری اقدام به حمل دو کیلو هروئین و مقدار تقریبی شش کیلو تریاک کرده بود.

پس از انجام مراقبتهای پلیسی و شناسایی متهم، هنگامی که وی با اتوبوس وارد عوارضی قزوین می شود، پس از گرفتن آژانس، مأموران متهم دیگری را که در مقصد به انتظار وی بوده به همراه شخص دیگری که واسطه حمل مواد بوده است، شناسایی و دستگیر می کنند.

به دنبال تشکیل پرونده و رسیدگی به اتهامات متهمان در شعبه ششم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب قزوین با صدور قرار مجرمیت و تنظیم کیفرخواست، پرونده به شعبه سوم دادگاه انقلاب اسلامی قزوین ارسال می شود و دادگاه پس از رسیدگی، متهم ف.غ را به اعدام محکوم می کند.

رأی صادره در خصوص متهم مورد اعتراض وی قرار گرفته و پس از بررسی، مورد تأیید دادستانی کل کشور قرار می گیرد.

همچنین تقاضای عفو نامبرده نیز در کمسیون عفو استانی و مرکز طی دو نوبت مطرح و مورد مخالفت واقع میشود و در نهایت اجرای حکم از سوی رئیس قوه قضاییه بلامانع اعلام می شود.

گفتنی است، حکم صادره امروز با حضور معاون دادستان عمومی و انقلاب قزوین، قاضی ناظر زندان دادسرای عمومی و انقلاب قزوین، رئیس ندامتگاه مرکزی قزوین، نمایندگانی از نیروی انتظامی و پزشکی قانونی در محوطه زندان قزوین به مرحله اجرا در آمد.

حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی افزود: تولید مواد مخدر صنعتی تهدیدی جدی محسوب میشود چرا که بیشترین تلفات را به دنبال دارد.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: اعدام ، زن ، قاچاقچی ، زندان ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مادر
۱۳:۲۱ ۱۹ آذر ۱۳۹۳
هر کس به جوونا ظلم کنه حکمش اعدامه