رئیس اداره بازیافت منطقه یک گفت: آموزش کاردستی از موارد دور ریز و بازیافتی به همراه آموزش بازیافت درسرای محله حکمت ناحیه 8 در هفته جاری برگزار می‌شود.

مهدی جمشیدیان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگارانگفت: یک دوره آموزش بازیافت و تفکیک پسماندهای خشک از مبداء با محوریت کاردستی از مواد دور ریختنی در راستای آموزش شهروندان و اطلاع رسانی درسرای محله حکمت ناحیه 8 برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: در این برنامه کارشناس بازیافت ناحیه درباره مزایای تفکیک مواد و حفظ محیط زیست و همچنین پسماندهای الکترونیکی برای دانش آموزان‌ توضیحات لازم را بیان می‌کند و در ادامه مدرس بازیافت از مواد دور ریز و با استفاده از منسوجات و کاغذهای باطله نحوه درست کردن ساک دستی،‌گل و لیوان یکبار مصرف را آموزش می‌دهد.

رئیس اداره بازیافت منطقه یک خاطر نشان کرد: درپایان به دانش آموزان‌ و مربیان حاضر در جلسه لوازم التحریر و کتابهای آموزشی اهدا می‌کنند.

*بازدید ناظرین افتخاری نظار همگانی 1888 پهنه شمال از مرکز ستاره‌شناسی

شهلا نوروزی کارشناس سامانه 1888 منطقه یک گفت: ناظرین افتخاری سامانه نظارت همگانی 1888 مناطق 1، 2، 3 از مرکز علوم ستاره شناسی منطقه یک در هفته جاری بازدید می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: نشان کرد: سینا فرنوس مدیر سامانه 1888 منطقه یک به همراه کارشناسان اداره ناظرین سامانه 1888 و ناظرین افتخاری این مناطق از بخشهای مختلف مرکز علوم و ستاره شناسی منطقه یک، شامل تالار کهکشان، نمایش لیزری، ترازوهای فضایی و تفکر بازدید می‌کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: کتاب ، سرا ، محله ، حکمت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار