متقاضیان دوره‌های بدون آزمون مقطع دکتری تخصصی باید در زمان ثبت نام در این دوره در مقطع کار‌شناسی ارشد فارغ التحصیل شده باشند.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد دکتر علوی فاضل معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد گفت: متقاضیان ثبت نام در دوره‌های بدون آزمون دکتری تخصصی می‌بایست در زمان ثبت نام در این دوره در مقطع کار‌شناسی ارشد فارغ التحصیل شده باشند، لذا آن دسته از داوطلبان به هر دلیلی امکان فارغ التحصیل شده در زمان اعلام شده را ندارند، امکان شرکت در این دوره‌ها را ندارند. 
 
معاونت سنجش و پذیرش در خصوص شرط معدل ثبت نام این دوره‌ها گفت: متقاضیان می‌بایست در رشته‌های علوم انسانی معدل ۱۸ به بالا و رشته‌های غیرعلوم انسانی و رشته مدیریت خدمات بهداشتی درمانی و حسابداری ۱۷ به بالا را در مقطع کار‌شناسی ارشد خود کسب کرده باشند. ضمناً فارغ التحصیلان دوره‌های کار‌شناسی ارشد پیوسته و دکتری حرفه‌ای و عمومی نیز حداقل معدل ۱۷ را کسب کرده باشند. 
 
علوی فاضل تأکید کرد: کلیه متقاضیان می‌بایست حداقل نمره پایان نامه‌شان ۵/۱۸ باشد و حداکثر در شش نیمسال فارغ التحصیل شده و فاقد دروس معادلسازی باشند. 
 
وی درخصوص مقالات چاپ شده داوطلبان گفت: این دسته از داوطلبان لازم است کلیه مقالات و تولیدات علمی چاپ شده خود در مجلات ISI و یا ISC و مجلات علمی پژوهشی فارسی زبان و غیرفارسی زبان داخلی یا خارجی و مقالات ارائه شده در کنفرانس‌ها و همایشهای داخلی و خارجی بصورت فایل PDF در صفحه ثبت نام ارسال کنند. 
 
علوی فاضل در پایان تأکید کرد: با توجه به اینکه ملاک رتبه بندی اولیه متقاضیان دوره بدون آزمون نمرات معدل، پایان نامه، رشته فارغ التحصیلی و فعالیت‌های علمی پژوهشی داوطلبان است؛ لذا هرگونه ثبت و یا ارسال اطلاعات نادرست منجر به حذف داوطلب از پردازش خواهد بود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۹ ۱۲ مرداد ۱۳۹۸
سلام من کلاس نهم هستم و برای انتخاب رشته معدلم 15.08 شده است آیا می توانم که رشته ی دکتری را انتخاب کنم
ممنون می شوم که جواب بدهید
Iran (Islamic Republic of)
فائزه مهربان
۰۹:۵۶ ۰۲ بهمن ۱۳۹۶
سلام روزتون خوش
من دانشجوی فوق لیسانس مدیریت آموزشی هستم
برای پذیرش در دانشگاه آزاد و مصاحبه آزمون دکترا چه مدرک زبانی لازم(فقط تافل؟) و چند مقاله چاپ شده باید داشته باشیم؟؟ در چه سایت هايي؟؟ فقط یک مقاله در علمی پژوهشی کافیه؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۲:۲۰ ۲۰ آبان ۱۳۹۶
من فوق الیسانس مدیریت هستم با معدل 18 با نمره پایان نامه البته 18 می شوم می خواستم راهنمایی بفرمایید بدون کنکور می تونم برای مصاحبه شرکت نمایم ؟
Germany
مجمد صابر میمندی
۱۸:۳۶ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
با سلام بنده با معدل 19.08 در رشته کارشناسی ارشد مهندسی عمران - سازه دانشگاه اراد چالوس فارق التحصیل شدم و رشته دکتری سازه نیز در دانشگاه چالوس تدریس میشود ولی تا کنون مقالاتم به چاپ نرسیده ؛ ایا میتوانم ثبت نام کنم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۴ ۰۶ اسفند ۱۳۹۶
ایوووووووووول
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۱ ۲۳ مرداد ۱۳۹۵
باسلام وخداقوت
ببخشیدمن معدلم16.99است و15تا مقالات مختلف دارم آیا من می توانم برای مقطع دکتری شرکت کنم یا نه .معدلم به خاطرت برخی ازاساتیدکه مخالف حجالب بودند کم شده شاید هم باور نکنید من خیلی تلاش کردم که برگه امتحاناتم رادربیاورند وجلویم تصحیح کنند ولی قبول نکردند.لطفا راهنمایم کنید.باتشکرفراوان...
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۵:۱۹ ۰۶ اسفند ۱۳۹۳
سلام و خسته نباشید.
یه سوال داشتم میخواستم بدونم آیا دانشگاه آزاد فقط فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد را با شرط معدل برای مقطع دکتری میگیرد و یا اینکه از دانشگاههای دیگر هم ثبت نام انجام میشود، من ترم آخر پردیس خوارزمی مقطع ارشد هستم آیا میتونم با استفاده از شرط معدل اقدام به ثبت نام در مقطع دکتری دانشگاه آزاد کنم. از راهنمایی شما پیشا پیش ممنونم.
آخرین اخبار