قانون آزادی حمل سلاح در آمریکا بازهم قربانی گرفت و این بار یک دانشجوی جوان پاکستانی دانشگاه "لویولا" در یکی ازخیابان های "شیکاگو"، سومین شهر بزرگ آمریکا، به ضرب گلوله از سوی دو جوان آمریکایی کشته شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ،رسانه های پاکستانی نوشتند "مطهر رئوف" 23 ساله روز جمعه گذشته هنگامی که با برادرش در یکی از خیابان های شهر شیکاگو در نزدیکی محوطه دانشگاه مشغول قدم زدن بود، از سوی چند فرد مسلح که گویا قصد سرقت داشتند، مورد محاصره قرار گرفت و از سوی این افراد کشته شد.
 
افراد مسلح با محاصر این دو برادر پاکستانی، از آنها می خواهند که تمام پول و وسایل قیمتی خود را تحویل دهند اما وقتی با مقاومت دانشجوی جوان پاکستانی مواجه می شود، به راحتی اسلحه را به سمت او نشانه می روند و با شلیک چند گلوله به پیشانی و سینه مطهر رئوف، او را در مقابل چشمان برادرش به قتل می رسانند و متواری می شوند.
 
دانشگاه لویولا نیز با صدور بیانیه ای، وقوع این حادثه را تایید کرده است.
 
حمله مسلحانه به دانشجوی پاکستان و قتل وی در ملاء عام و در یکی از خیابان های نزدیک به دانشگاه محل تحصیل این جوان، یکی دیگر از نمونه های خشونت و ناامنی در جامعه آمریکا و معضلات ناشی از آزادی حمل سلاح در این کشور محسوب می شود.
 
پلیس آمریکا اعلام کرده که تحقیقات را برای شناسایی و دستگیری افراد مهاجم آغاز کرده است.
انتهای پیام /ض
منبع:ایرنا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.