بهترین کتاب‌های سال 92 در جریان برگزاری سالگرد شورای نظارت بر کتاب‌های کودک و نوجوان معرفی می‌شوند.

نوش آفرین انصاری، عضو هیئت مدیره شورای نظارت بر کتاب‌های کودک و نوجوان در گفتگو با خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران گفت: هم اکنون مهم ترین کار شورای نظارت بر کتاب‌های کودک و نوجوان تدارک سالگرد شورا است.
 
وی افزود: سالگرد شورای نظارت بر کتاب‌های کودک و نوجوان به رسم هر ساله 6 اسفند ماه با حضور ان، جی، او های مرتبط در حسینیه ارشاد برگزار می‌شود.
 
عضو هیئت مدیره شورای نظارت بر کتاب‌های کودک و نوجوان اظهار داشت: بهترین کتاب‌های سال 92 در جریان برگزاری سالگرد شورای نظارت بر کتاب‌های کودک و نوجوان معرفی می‌شوند.
 
انصاری ادامه داد: امیدواریم که کتاب "مدیریت مشارکتی در شورای کتاب کودک" با در برگیری مصاحبه "پریچهر نسرین پی" با 40 تن از افراد آشنا با شورای نظارت بر کتاب‌های کودک و نوجوان به زودی منتشر شود تا میزان تاثیر مثبت مشارکت در ساختار شورا ارزیابی شده و در اختیار مخاطبان خود قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر جلد پانزدهم فرهنگنامه کودکان و نوجوانان منتشر شده و شورای نظارت بر کتاب‌های کودک و نوجوان در مرحله تدوین جلدهای شانزدهم و هفدهم این فرهنگنامه قرار گرفته است.
 
عضو هیئت مدیره شورای نظارت بر کتاب های کودک و نوجوان خاطر نشان کرد: هم اکنون همکاران شورا در خانه کتابدار پیگیر اقدامات مرتبط با تجهیز کتابخانه‌های مناطق محروم هستند.
 

انتهای پیام/ رس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار