عباس مغاری گفت: حضور در مسابقات حرفه‌ای فدراسیون جهانی و کسب مقام‌های متعدد باعث کاندیدا شدنم به عنوان بهترین بازیکن بهکاپ و کسب مقام قهرمانی در این رشته ورزشی شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، عباس مغاری در ادامه بیان کرد: از سال 90 با آشنایی با آزاد وارد این رشته شده و تصمیم گرفتم به طور حرفه‌ای آن را دنبال کنم و در سال 91 با تایید دفتر مطالعات و برنامه ریزی سازمان تربیت بدنی وقت این رشته زیر مجموعه فدراسیون ورزشهای همگانی قرار گرفت.

قهرمان رشته ورزشی بهکاپ گفت: در ابتدا این رشته تنها 3 عضو داشت و امروزه تا حدی پیشرفت انجام گرفته که حدود 6 هزار نفر در سطح کشور در این رشته ورزشی فعالیت دارند و با تلاش توانستند نام ایران را در فدراسیون جهانی ثبت کنند.

وی تصریح کرد: با وجود کمبود‌ها و مشکلاتی که در سر راه این ورزش وجود داشت تنها سازمانی که از این ورزش حمایت کرد هیات ورزشهای همگانی استان تهران بود.

همچنین به دلیل اینکه نفر اول بر اساس نظر مردم انتخاب می‌شود نمی‌توان گفت نفر اول چه کسی است و رای مردم عزیز کشورم به این قهرمان در اصل رأی به نام بزرگ ایران است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: فدراسیون جهانی با این رأی گیری قصد دارد ارزیابی کند این ورزش چقدر در سطح دنیا شناخته شده است. در ضمن عباس مغاری از حمایتهای ریاست جدید هیات ورزشهای همگانی و روابط عمومی این هیات در سایت هیات و رسانه‌ها مراتب سپاس خود را اعلام کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار