طی امسال تعداد 881 پرونده در زمینه تخلف نانوایان به تعزیرات حکومتی استان ارجاع شده و شعب تعزیرات حکومتی استان پس از رسیدگی و صدور رأی متخلفین به پرداخت مبلغی بالغ بر یک میلیاردو ششصد میلیون ریال محکوم شده اند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان آمادگی خود را جهت افزایش نظارت بر صنف نانوایان با همکاری سازمان های صنعت،معدن و تجارت،اتاق اصناف و دانشگاه علوم پزشکی اعلام کرد.

ممیزی افزود:طبق روال گذشته تعزیرات حکومتی استان از طریق گشت های مشترک سیار با نهاد های مسئول، کیفیت و قیمت نان در سطح استان را کنترل می نماید.

وی ادامه داد : در صورت بروز کوچکترین تخلفی و یا ارائه گزارشات بازرسین مبنی بر ارتکاب تخلف از سوی نانوایان تعزیرات حکومتی بدون هیچگونه اغماضی با متخلفین برابر مقررات برخورد خواهد نمود.

وی اضافه کرد:بنابر آمار ارئه شده در سال 93 تعداد 881 پرونده در زمینه تخلف نانوایان به تعزیرات حکومتی استان ارجاع شده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان خاطر نشان کرد :شعب تعزیرات حکومتی استان پس از رسیدگی و صدور رأی متخلفین را به پرداخت مبلغی بالغ بر یک میلیاردو ششصد میلیون ریال محکوم شده اند.

گفتنی است؛تخلفات صنف نانوایان در خصوص کم فروشی و گرانفروشی می باشد که تعزیرات حکومتی استان بشدت با متخلفین برابر قانون برخورد می نماید.



انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.