معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان از برگزاری همایش ملی نقش طراحی صنعتی در صنایع دستی در زنجان خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان؛معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با بیان این مطلب گفت:مسؤلین این اداره کل در تلاش هستند تا فراخوان این همایش را طی ماه جاری در سطح دانشگاه های سراسر منتشر نمایند.

علی محمدی افزود: در این همایش از متخصصین و صاحب نظران دعوت می شود تا داشته های خود را در زمینه برقراری ارتباط میان صنعت و صنایع دستی عرضه کرده و مورد ارزیابی قرار دهند.

وی متذکر شد: پیش بینی می شود در صورت اجرای کامل برنامه ها بر اساس زمانبندی مشخص شده، بتوان اختتامیه، نمایشگاه آثار و کارگاه های آموزشی این همایش را در اسفندماه امسال برگزار کرد.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان اظهار کرد: پس از انتشار فراخوان علاقه مندان باید آثار، طراحی ها و مقالات اولیه خود در این رابطه را به دبیرخانه ارسال کنند.

علیمحمدی گفت: داوران این همایش از میان اساتید دانشگاه های تهران، اصفهان و تبریز متناسب با موضوعات ارایه شده انتخاب می شوند و به بررسی آثار می پردازند.

وی با اشاره به اینکه آثار رسیده مورد ارزیابی اولیه قرار گرفته و در نهایت اسامی افرادی که آثارشان برای داوری نهایی پذیرفته شده است، اعلام می شود، خاطر نشان کرد : این افراد باید طرح ها و آثار کامل شده خود را به دبیرخانه ارسال کنند تا مورد ارزیابی و داوری نهایی قرار گیرد.

انتهای پیام/ش/ن

برچسب ها: همایش ، طراحی ، صنعتی ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.