مهرداد علی قارداشی بیان کرد: برنامه‌های انجمن بدلیل مشخص نشدن بودجه فدراسیون ناشنوایان نهایی و قطعی نشده است.

مهرداد علی قارداشی رییس انجمن پینگ پنگ ناشنوایان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: انجمن پینگ پنگ ناشنوایان برنامه‌های تیم 5 گلی پینگ پنگ را طراحی و تدوین کرده‌اند.  برنامه‌های بدلیل مشخص نشدن بودجه فدراسیون ناشنوایان قطعی و نهایی نشده است.

وی ادامه داد: انجمن در 2 بخش تیم ملی مردان و زنان فعالیت دارد. مردان و زنان ملی پوش شهریور ماه سال آینده مسابقات آسیایی 2015 را در پیش دارند. طبق برنامه تیم‌های ملی مردان و زنان عازم این رقابت‌ها می شوند.

علی‌قارداشی ادامه داد: انجمن پینگ پنگ ناشنوایان برای صعود پرقدرت و کسب افتخار تیم‌های ملی مردان و زنان پینگ و پنگ باز در مسابقات آسیایی اردوهای آماده سازی مناسبی را داخل و خارج از کشور برنامه ریزی کرده است.

وی افزود: برنامه‌های اردویی تیم‌های ملی بدلیل مشخص نشدن بودجه فدراسیون ناشنوایان لغو شده است تا نهایی شدن بودجه‌ی فدراسیون اردویی را برپا نمی کنیم، البته انجمن پینگ پنگ ناشنوایان شرایط برپایی اردوها را دارد اما بدلیل محدودیت مالی که فدراسیون ناشنوایان با آن مواجه است اردوها را تا نهایی شدن بودجه فدراسیون برپا نمی کنیم.

رییس انجمن افزود: انجمن براساس آماده سازی ملی پوشان و تشکیل تیم ملی قدرتمند 2 مسابقه‌ انتخابی در ماه‌های گذشته برگزار کرده است و نفرات برتر انتخاب شدند. ملی پوشان از لحاظ آمادگی در شرایط مناسبی قرار دارند حضور در اردوهای آماده سازی، آمادگی تکواندوکاران را افزایش می دهد.

وی افزود: انجمن قصد دارد در صورت تداوم شرایط در محدودیت‌های مالی با برپایی اردوهای داخلی و بدون برگزاری مسابقات مختلف در کشور تیم‌های ملی مردان و زنان پینگ پنگ را آماده‌ مسابقات آسیایی چنین تایید کند.

علی قارداشی افزود: انجمن پینگ پنگ ناشنوا زمینه‌های موفقیت ورزشکاران این رشته را تا مرز توانایی‌اش فراهم می کند. امیدواریم مسئولان ورزش کشور نیز به رشته‌های فعال فدراسیون ناشنوایان رسیدگی و اهمیت بیشتری برای آنها قایل شوند. وزرشکاران ناشنوا از پتانسیل بالایی برخوردار هستند. توجه و پشتیبانی از رشته‌های ناشنوایان، انگیزه ورزشکاران این حوزه را افزایش می دهد و با حمایت‌های مالی زمینه‌های موفقیت تیم‌های ملی ناشنوایان را فراهم می کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار