نفرات تیم ملی پینگ پنگ ناشنوایان معرفی شدند

تیم ملی پینگ پنگ ناشنوایان آماده رقابت‌های آسیایی چین تایپه می شوند نفرات تیم ملی از سوی کادر فنی معرفی شدند.

نفرات تیم ملی پینگ پنگ ناشنوایان معرفی شدندبه گزارش خبرنگار سایر حوزه ها گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی پینگ پنگ ناشنوایان آماده رقابت‌های آسیایی چین تایپه می شود از این رو کادر فنی تیم ملی 6 ورزشکار برای اعزام به مسابقات چین تایپه معرفی کردند.
 
گفتنی است، مسعود قرانی ، مازندران، فرزاد چراغی، اردبیل و امیر اسداله زاده، فارس، سه نماینده کشورمان در بخش آقایان و لیلا شجاع فلاح (‌گیلان) سارا کرمی( کرمانشاه) و معصومه چوپانی( کردستان) در بخش بانوان در مسابقات آسیایی چین تایپه به مصاف حریفان آسیایی می روند در این رابطه میر الماسی دبیر انجمن و سرمربی تیم ملی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت:ملی پوشان تیم ملی در مرحله پنجم آمادگی در سنندج در حال برگزاری است در این مرحله اردو ملی پوشان تا 20 شهریور ماه تمرینات آمادگی انجام می دهند.
 
وی ادامه داد: اردو ملی پوشان با 6 ورزشکار سه خانم و سه آقا با مربیگری لطف اله نبی برپا شده است در پایان مرحله پنجم اردو ملی پوشان 5 روز استراحت می کنند.
 
میرالماسی افزود: مرحله آخر و فصل به اعزام اردوی تیم ملی 26 شهریور در تهران برپا می شود ملی پوشان با تمام تلاش آماده این رقابتها و کسب مدال می شوند.
 
سرمربی تیم ملی ادامه داد:تیم ملی از زمان حضورم در این انجمن به مسابقات اعزام نشده است اما در گذشته تیم ملی بانوان موفق به کسب مقام سوم آسیا شده‌اند و امیدواریم در این رقابتها هم موفق به کسب جایگاه شایسته در آسیا شویم.
 
دبیر انجمن ادامه داد: تیم های ملی مردان، زنان از سطح فنی و آمادگی مناسبی برخوردار هستند و البته باید به این موضوع توجه کنیم که حریفان آسیایی بسیار پرقدرت هستند و بازیکنان باتجربه ای در اختیار دارند از این رو قول کسب مدال نمی‌دهیم اما امیدواریم اتفاقات خوبی برای ملی پوشان در چین رخ دهد.
 
وی افزود: انجمن پینگ پنگ ناشنوایان حامی مالی ندارد فدراسیون ناشنوایان هزینههای تیم ملی پینگ‌پنگ را تامین می کند.
 
میرالماسی ادامه داد: فدراسیون ناشنوایان به دنبال تامین امکانات تیم ملی و خرید لوازم جدید تا اعزام ملی پوشان به چین تایپه است از زحمات رئیس و سایر مسئولان فدراسیون ناشنوایان از اینکه تیم ملی پینگ پنگ ناشنوایان را حمایت و پشتیبانی می کنند سپاسگزارم.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار