مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روزجمعه منتشر شده است موضوعاتي چون: شوک‌های خارجی نمی‌تواند جریان اقتصاد ما را مورد تهدید قرار دهد/ دولت به دنبال ارائه بودجه‌ای همراه با کسری نبوده و نیست/ توافق نهایی مذاکرات به زودی حاصل می‌شود + فیلم و... است

مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز جمعه منتشر شده است به شرح زير است

شوک‌های خارجی نمی‌تواند جریان اقتصاد ما را مورد تهدید قرار دهد/ دولت به دنبال ارائه بودجه‌ای همراه با کسری نبوده و نیست/ توافق نهایی مذاکرات به زودی حاصل می‌شود + فیلم

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/9/14/2791373_768.jpg

 رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: کشاورز زمانی می تواند مطمئن باشد وقتی گندمش را می فروشد ظرف دو هفته می تواند پولش را بگیرد و پول برای چندین ماه نمی ماند از آن مهمتر این است که شاید اعلام به موقع قیمت قبل از این که این تصمیم برای کاشت یا نکاشتن بوده است مطمئن شود که قیمت می تواند زندگی او را تامین کند.



کدام فرمانده، کشور را از لوث وجود ضد انقلاب پاک کرد؟

با شروع غائله کردستان به همراه تعدادی از برادران پاسدار جهت آزادسازی شهر بوکان وارد کردستان شد و به دلیل لیاقت‌ها و مهارت‌هایی که داشت در مدت کوتاهی به سمت فرماندهی عملیات سپاه سقز منصوب شد.


دشمن با یک عده مسلمان مرده بی‌اطلاع از مبانی عالیه اسلام کاری ندارد/ اسلام ناب یعنی عمل به امر به معروف و نهی از منکر

 دشمن با یک عده مسلمان مرده بی‌اطلاع از مبانی عالیه اسلام، ولو عامل به ظواهر مختصری از اسلام هم باشند، چندان کاری ندارد، چرا که این اسلام نیست. مسلمانانی که از هیچ مانعی نمی‌ترسند؛ این اسلام و این‌گونه مسلمانان مورد حداکثر بغض استکبار جهانی‌اند... این است که بنده موضوع امر به معروف و نهی از منکر را مطرح کردم.


ظرفیت بالای خیرین به نیازمندان جامعه متصل شود

 مشاور فرمانده معظم کل قوا گفت: مجمع خیریه امدادگران عاشورا وابسته به هیچ حزب و گروهی نیست اما به دلیل آن که زبان مردم پیش مسئولان است باید تعامل صمیمی با مسئولان نظام سلامت داشته باشد.


پویایی جامعه روحانیت مبارز مستلزم تنظیم و روزآمدکردن سازوکارهای اجرایی است

 جامعه روحانیت مبارز در بیانیه‌ای با تاکید بر اینکه بر میثاق پیشین خود با اسلام و انقلاب و مدیریت ولایی باقی خواهیم ماند، آورده است: پویایی و حرکت رو به جلوی این نهاد روحانی، مستلزم تنظیم و روزآمدکردن سازوکارهای اجرایی آن است.


خیریه‌ها بدون حمایت مردم و دولت نمی‌توانند کاری از پیش ببرند

رئیس هیئت‌مدیره خیرین امدادگران عاشورا گفت: خیریه‌ها بدون حمایت مردم و دولت نمی‌توانند کاری از پیش ببرند.


سیزدهمین مجمع خیریه امدادگران عاشورا برگزار شد

صبح امروز سیزدهمین مجمع خیریه امدادگران عاشورا با حضور مسئولان لشکری و کشوری برگزار شد.


گسترش افراط گرایی در نتیجه سیاست های نادرست کشورهای داخل و خارج منطقه است

معاون آسیا و اقیانوسیه وزارت امور خارجه ایران روز پنجشنبه در جریان دیدار با رییس و اعضای کمیته امور خارجی مجلس عوام در محل پارلمان انگلیس در لندن، گفت که گسترش جریان افراط گرایی در خاورمیانه نتیجه سیاست های نادرست کشورهای داخل و خارج منطقه است.


فرهادی تجاری‌سازی علوم دانشگاهی را با جدیت پیگیری کند/ لزوم ممانعت از فعالیت‌های غیرقانونی برخی تشکل‌ها

عضو شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت گفت: امیدواریم وزارت علوم چرخ علم و پژوهش در دانشگاه‌ها را مجدداً به حرکت در آورد و آن را برای اتصال به چرخه صنعت پیگیری کند.


پیشنهاد منطقه امن از سوی ترکیه بازطراحی برای عزل بشاراسد

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: مقامات ترکیه این پیشنهاد را در راستای ایجاد زمینه مداخله نظامی دادند تا از این طریق بتوانند عزل بشاراسد را طراحی کنند اما شرایط بین‌المللی و ایستادگی ایران، ترکیه را در گوشه عزلت قرار داده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار