معاون اول رئیس‌جمهور دوشنبه هفته آتی 17 آذر در همایش ملی ارتقای سلامت اداری و مبارزه با فساد که با حضور رؤسای قوای سه‌گانه در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار می‌شود، شرکت و سخنرانی خواهد کرد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور دوشنبه هفته آینده در همایش ملی ارتقای سلامت اداری و مبارزه با فساد که با حضور رؤسای قوای سه‌گانه در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار می‌شود، شرکت و سخنرانی خواهد کرد.
 
این همایش در آستانه روز جهانی مبارزه با فساد (18 آذر) به میزبانی ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی که ریاست آن بر عهده اسحاق جهانگیری است، برگزار می‌شود.
 
جلسه شورایعالی آب نیز قرار است روز شنبه هفته آتی 15 آذرماه به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور برگزار و در زمینه اولویت‌ها و سیاست‌های دولت در حوزه آب تصمیم‌گیری شود.
 
برگزاری جلسه هیأت امنای دانشگاه تربیت مدرس از دیگر برنامه‌های معاون اول رئیس‌جمهور است که چهارشنبه هفته آینده انجام خواهد شد و قرار است در این جلسه درباره موضوعات مختلف نظیر بودجه تفصیلی سال 93 دانشگاه، چارت تشکیلاتی برخی دانشکده‌ها و طرح تأسیس دانشکده مهندسی صنایع و سیستم‌ها تصمیم‌گیری شود.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: جهانگیری ، همایش ، ملی ، سلامت ، اداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار