خطای ثانیه های آخر "کرک هینریچ" بازیکن تیم بسکتبال شیکاگو بولز مقابل دالاس موریکز باعث رسیدن بازی به وقت اضافه و باخت شیکاگو شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تصمیمات بازیکنان و مربیان در لحظات سرنوشت ساز پایانی بازی های با نتیجه نزدیک اهمیت زیادی در تعیین نتیجه دارد.

در زمان هایی که یک تیم بسکتبال با 2 یا 3 امتیاز در پایان بازی پیش است یک اشتباه یا تصمیم درست امکان تغییر نتیجه بازی یا کشیدن آن به وقت اضافه را ایجاد می کند.

در بازی تیم های شیکاگو بولز و دالاس موریکز هم در شرایطی که تیم اول با 3 امتیاز پیش بود، یک خطا روی پرتاب سه امتیازی "مونتا الیس" باعث تغییر سرنوشت بازی شد.

کرک هینریچ بازیکن شیکاگو بولز در شرایطی که الیس قصد پرتاب 3 امتیازی را داشت به وی نزدیک شد و خطای او در 1.2 ثانیه پایانی، 3 پرتاب پنالتی به الیس هدیه کرد که این بازیکن با گل کردن هر 3 پرتاب بازی را به تساوی 108-108 کشاند.

تیم شیکاگو در وقت اضافه اول با گل ثانیه های آخر دریک رز نجات پیدا کرد و بازی با تساوی 121-121 به وقت اضافه دوم رفت اما در وقت اضافه دوم بازی با نتیجه 132 بر 129 به نفع دالاس تمام شد تا تمام بحث های بعد از بازی به نحوه خطای هینریچ و لزوم آن در ثانیه های حساس بازگردد.

"تیبادو" سرمربی شیکاگو بعد از بازی تقصیر خود را پذیرفت و گفت: " من به بازیکنان گفته بودم که خطا کنند اما جای آن را مشخص نکرده بودم به همین دلیل هم اقدام به خطای هینریچ تقصیر من است. تیم حریف هیچ وقت استراحتی در آن ثانیه ها نداشت و به همین دلیل خطا در شرایط دیگری کارساز بود."

انتهای پیام/
برچسب ها: تیبادو ، هینریچ ، شیکاگو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار