برنامه فصل جدید NBA اعلام شد؛

لبرون جیمز روز کریسمس به میامی بازمی گردد

برنامه بازی های فصل جدید NBA اعلام شد و براساس این برنامه لبرون جیمز ستاره ی چهار سال گذشته میامی هیت که به کلیولند پیوسته است در روز کریسمس به میامی بازمی گردد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ برنامه فصل جدید لیگ NBA در حالی اعلام شد که زمان بازگشت لبرون جیمز به میامی برای دیدار با تیم سابق خود بیشتر از زمان هر دیدار دیگری برای همه جذابیت داشت.

شاید جیمز از میامی جدا شده و به کلیولند برگشته باشد اما وی تعطیلات کریسمس را در میامی می گذراند.

تیم های واشنگتن ویزاردز با نیویورک نیکز؛ اوکلاهاما سیتی با سن آنتونیو  و لیکرز با شیکاگو بولز هم در روز کریسمس با هم دیدار می کنند.

سن آنتونیو قهرمان سال 2014، بنر پنجمین قهرمانی خود را در روز 28 اکتبر رونمایی می کند. 2 بازی دیگر روز افتتاحیه نیز میان تیم های شارلوت هورنتز(بابکتز سابق) با اورلاندو و لیکرز با هیوستون برگزار می شود. به این ترتیب بازگشت رسمی کوبی برایانت بعد از مصدومیت فصل قبل هم در این تاریخ خواهد بود.

دریک رز بازیکن شیکاگو هم اولین بازی بعد از مصدومیت را مقابل نیویورک نیکز در روز 29 اکتبر انجام می دهد. رز پیش از شروع فصل به همراه تیم آمریکا در جام جهانی 2014 نیز بازی می کند.

هفته آل استار

استراحت میان فصل با بازی های آل استار امسال به جای چهار روز به شش روز افزایش پیدا کرده و مسابقات آل استار از روز 15 فوریه سال 2015 در سالن مدیسون اسکوئر گاردن برگزار می شود.

مسابقات فصل عادی روز 15 آوریل سال 2015 به اتمام می رسد و از 3 روز بعد رقابت های پلی آف شروع می شود.

پائو گسول ستاره اسپانیایی که لیکرز را ترک کرده و به شیکاگو پیوست هم روز 20 ژانویه به لس آنجلس برمی گردد و با تیم سابق خود روبرو می شود.

در ادامه طرح گسترش NBA دو بازی این فصل در خارج از آمریکا برگزار می شود. 2 تیم هیوستون راکتز و مینه سوتا روز 12 نوامبر در شهر مکزیکو سیتی و تیم های نیویورک نیکز و میلواکی باکز روز 15 ژانویه در لندن با هم دیدار می کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: لیگ ، لیکرز ، آل استار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار