مدیر عامل شرکت خدماتی کالای شهروند از احداث فروشگاه شهروند محله در مناطق 22 گانه پایتخت خبر داد.

قدرت الله گودرزی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به دستور شهردار تهران مبنی بر احداث فروشگاه‌های استاندارد هایپر مارکت برای هر منطقه گفت: شرکت شهروند تصمیم دارد که در تمامی مناطق 22 گانه شهر تهران فروشگاه‌های شهروند هایپر مارکت احداث کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه هم اکنون در بعضی از مناطق فروشگاه‌های شهروند احداث شده است، افزود: این شرکت تنها به فروشگاه‌های منطقه‌ای اکتفا نمی‌کند و بنا دارد در هر ناحیه‌ای هم فروشگاه‌های استاندارد هایپر مارکتی را احداث کند.

گودرزی با اشاره به اینکه در حال حاضر محله‌هایی در مناطق شناسایی نشده‌اند، اظهار کرد: اگر شهرداری‌های مناطق محله‌هایی را با فضای مناسب برای احداث فروشگاه شهروند معرفی کنند، این شرکت شهروند محله را در آن‌جا احداث خواهد کرد.

مدیر عامل شرکت خدماتی کالای شهروند همچنین با اشاره به اینکه اولویت این شرکت احداث فروشگاه‌های شهروند در مناطق است،‌ یادآور شد تا پایان دی ماه سطح فروش شهروند به بیش از 60 هزار متر می‌رسید تعداد فروشگاه‌ها از 27 به 31 فروشگاه و شعبه در تهران افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه بنا داریم بر اساس تقاضا و استقبال مردم و در جهت تامین سبد کالایی شهروندان فروشگاه‌های شهروند را احداث کنیم خاطر نشان کرد: تا پایان برنامه دوم شهرداری تهران عددی را مشخص کرده‌ایم که به آن عدد خواهیم رسید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.