تعاون این هفته شاهد آغاز واگذاری سهام شرکت تعاونی توسعه و عمران تهران به کارمندان دولت بود .

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران تعاون این هفته شاهد آغاز واگذاری سهام شرکت تعاونی توسعه و عمران تهران به کارمندان دولت بود .
 
تقویت اقتصاد کشاورزی با حضور تعاونی‌ها/ مالیات مشکل اصلی تعاونی‌های فعال کشاورزی  
احمد صالحی عضو هیئت مدیره و رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق تعاون اصفهان در جلسه کمیسیون کشاورزی اتاق تعاون گفت: تعاونی اجتماع اختیاری از اشخاصی است که بر مبنای ارزش‌هایی از جمله خودیاری، خودمسئولی، تساوی حقوق و منافع مشترک فعالیت دارند.
 
صالحی گفت: اگر تعاونی‌ها در بخش کشاورزی فعال شوند می‌توانند اقتصاد کشاورزی را پویا کنند ولی متأسفانه در حال حاضر وضعیت تعاونی‌های این بخش مطلوب نیست.

وی گفت: فعال شدن تعاونی‌های کشاورزی موجب ایجاد ظرفیت بالایی در استان می‌شود تا دست واسطه‌ها و دلالان از چرخه تولید تا مصرف محصولات کشاورزی کوتاه شود.
  
آغاز واگذاری سهام شرکت تعاونی توسعه و عمران تهران به کارمندان  
عیسی فرهادی فرماندار تهران طی نامه ای به ادارات اعلام کرد تا در جهت همکاری،همراهی،تبلیغ و تشویق پرسنل و مراجعین مردمی برای عضویت در تعاونی توسعه و عمران شهرستان تهران اقدام کنند.

شرکتهای تعاونی توسعه  و عمران شهرستانی طبق قانون مصوب مجلس شورای اسلامی و مصوبه هیات محترم وزیران در هر شهرستان امکان تاسیس دارند.  
 
اخذ نمایندگی شرکت بین المللی QAL انگلستان از سوی اتاق تعاون آذربایجان غربی  
اتاق تعاون آذربایجان غربی نمایندگی شرکت بین المللی QAL انگلستان را اخذ کرد.  
 
با اخذ این مجوز  اتاق تعاون این استان فعالیت خود را در زمینه ممیزی سیستمهای مدیریت کیفیت و ارائه خدمات آموزشی  به تعاونگران آغاز خواهد کرد .  
 
 ثبت و صدور گواهینامه های  ایزو از مهمترین اقدامات ما در این بخش خواهد بود که توسط سازمان اعتباردهی ASCB  اتحادیه اروپا تائید صلاحیت شده است .
 
انتهای پیام/

برچسب ها: تعاون ، اقتصادی ، مالیات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار