مهمترين عناوین خبری باشگاه خبرنگاران که در روز "سه‌شنبه " منتشره شده موضوعاتي چون: برای نوشتن جزئیات به تمدید مذاکرات نیاز داشتیم/ حمایت رهبری انقلاب بزرگترین دستاورد تیم هسته‌ای/ شرایط قابل بازگشت به گذشته نخواهد بود، پرونده‌های اسیدپاشی عموما "شخصی" است/شخصی بودن جرم مصداقی برای "محاربه" نیست، جهش 100 میلیون مترمکعبی مصرف گاز در بخش خانگی/ قطعی گاز در جایگاه‌های سی‌ان‌جی نداریم و... است.

مهمترين عناوین خبری باشگاه خبرنگاران که در روز سه‌شبنه منتشره شده از این قرار است:

برای نوشتن جزئیات به تمدید مذاکرات نیاز داشتیم/ حمایت رهبری انقلاب بزرگترین دستاورد تیم هسته‌ای/ شرایط قابل بازگشت به گذشته نخواهد بود

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/9/11/2784381_176.jpg

 وزیر امور خارجه کشورمان در همایش دیپلماسی هسته‌ای گفت: تمام دنیا به این نتیجه رسیده که راه برخورد با ایران راه مذاکره است.

احداث راه آهن مشهد-گرگان/برای توسعه اشتغال پایدار برنامه داریم/فعالیت فوردو ادامه خواهد داشت
 حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر روحانی گفت:‌ گلستان، استعداد بسیار فراوانی برای گردشگری دارد که قطعا در اشتغال، توسعه و آبادانی نقش موثری ایفا می‌کند و به زودی آشوراده را به عنوان یک مرکز مهم گردشگری تبدیل خواهیم کرد.

پرونده‌های اسیدپاشی عموما "شخصی" است/شخصی بودن جرم مصداقی برای "محاربه" نیست معاون رئیس دیوان عدالت اداری در امور شعب گفت: پرونده‌های اسیدپاشی عموما مربوط به مسایل شخصی و خانوادگی است و از طرفی شخصی بودن جرم مصداقی برای محاربه نیست و نمی‌توان به فرد اسیدپاش حکم محاربه داد.

کدام ستارگان موسیقی جهان به ایران می‌آ‌یند؟ + تصاویر

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/9/11/2784454_623.jpg

 آیا "یانی"، "ژان میشل" و "ولدوس" در ایران کنسرت اجرا می‌کنند.

وزارت ارشاد برای تحقق اهداف آرمانی خود به کمک نهاد قدرتمند صدا و سیما نیازمند است "نوش‌آبادی" گفت: این وزارتخانه به تنهایی نمی‌تواند به اهداف و آرمان‌های خود جامعه عمل بپوشاند ومسلما به کمک نهاد قدرتمند و بزرگی مثل صدا و سیما، نیازمند است.



آمار جالبِ "ترین‌ها"ی سیمرغ بلورین + تصاویر

 برندگان سیمرغ در ادوار مختلف جشنواره فیلم فجر، در کسب عنوان "ترین" آمار جالبی دارند.

تهدیدی جدی برای اکوسیستم های آبی/اینبار تکثیر و پرورش گونه آبزی تیلاپیا

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/9/11/2784957_915.jpg

 در حالی که بسیاری از فعالان و مسئولان محیط زیست طی چند ماه اخیر تکثیر و پرورش انبوه گونه آبزی تیلاپیا را تهدیدی جدی برای اکوسیستم آبی کشور میدانند و نسبت به ان هشدار داده‌اند اما همچنان شاهد اصرار سازمان شیلات بر تولید و تکثیر انبوه این گونه در اکو سیستم آبی هستیم .

مسجد جامعی: الزام شهرداری تهران به احداث کتابخانه تخصصی سیدالشهدا

اعضا یک فوریت طرح الزام شهرداری تهران به احداث و ایجاد کتابخانه تخصصی سیدالشهدا (ع) را به تصویب رساندند.

دانش آموزان همچنان قربانی بخش‌نامه‌های خاک خورده تنبیه بدنی

 علی رغم تاکیدات مسئولان آموزش و پرورش بر ممنوعیت تنبیه جسمی در مدارس اما همچنان با گذشت 2ماه از سال تحصیلی خبرهایی درباره تنبیه دانش آموزان به گوش می‌رسد.

جهش 100 میلیون مترمکعبی مصرف گاز در بخش خانگی/ قطعی گاز در جایگاه‌های سی‌ان‌جی نداریم

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/9/11/2785051_389.jpg

سخنگوی شرکت ملی گاز ایران، با اشاره به اینکه مصرف گاز در روز گذشته در بخش خانگی 410 میلیون مترمکعب و نیروگاهی 90 میلیون مترمکعب گاز بوده که نسبت به مدت زمان مشابه 100 میلیون مترمکعب گاز افزایش مصرف را نشان می‌دهد گفت: هم‌اکنون گاز تمامی شهرها، روستاها و جایگاه‌های سی.ان.جی کشور وصل است.

تقویت سکه با افزایش طلا / افت دلار/ افزایش طلای داخل در پی اونس

 بازار سکه امروز با بهره‌گیری از روند افزایشی اونس و در حالیکه دلار داخل قدری کاهش یافت، ارزش سکه‌های طلایی را تقویت کرد.

گوجه فرنگی چابهار، قیمت را به زیر 2000 تومان می‌رساند
رییس را اتحادیه میوه و سبزی گفت: عرضه گوجه فرنگی بندر عباس قیمت را به زیر 3000 تومان و عرضه گوجه فرنگی چابهار قیمت این محصول را به زیر 2000 تومان خواهد رساند و این گوجه فرنگی چابهار است که بازار را تنظیم می‌کند.

ضرورت تطابق رشته‌های دانشگاهی و نیاز جامعه/تمرکز غیرمنطقی دانشجویان در برخی رشته‌ها





https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/9/11/2784156_182.jpg



صابری گفت: متأسفانه علی‌رغم گوشزد کردن مشکل توزیع دانشجویان در رشته‌های دانشگاهی هنوز هم شاهد توزیع ناهمگون در این بخش هستیم.

الویت‌های موسسات غیر انتفاعی به وزیر علوم اعلام می‌شود/دانشگاه آزاد و پیام نور زیر نظر وزارت علوم دانشجو نمی‌گیرد

رئیس اتحادیه موسسات غیر انتفاعی گفت: 3 الویت اصلی موسسات غیر انتفاعی به وزیر علوم اعلام می‌شود چنانچه دانشگاههای آزاد و پیام نور خارج از عرف اقدام به جذب دانشجو کردند.

بررسی سلامت 7 محصول کشاورزی زیر ذره‌بین بازرسین
معاون فنی اداره کل نظارت و ارزیابی فراورده‌های غذایی، آرایشی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو گفت: طرح ضربتی بررسی کاهش سموم و آفات نباتی کشاورزی در حال اتمام است که تعیین تکلیف هفت محصول کشاورزی از نظر باقی ماندن سموم تا پایان سال اعلام می‌شود.

ضربه ناگهانی ساعت 19:30 و مرگ جوان ورزشکار/مرگی به رنگ آسمان که ختم به قرآن شد

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/9/11/2785647_198.jpg

 پیرزن هنوز بغض در گلویش بود، چهره‌اش زیر تابلوی دارالقرآن نشان از قبول واقعیت داشت یک ضربه سنگین و یک عمر غم سنگین تر از آن.....

پیشنهاد جدید کمیته پزشکی فیفا برای مدیریت تکان مغزی در بازی فوتبال

 کمیته پزشکی فدراسیون جهانی فوتبال، فیفا از پیشنهاد پروتکل جدید برای مدیریت تکان مغزی که دربازی، برخی از فوتبالیست ها با آن مواجه می شود،خبر داد.

شرط انعقاد قرارداد با بازیکنان برزیلی دادن تست فنی است/ هنوز بابت حاتمی قراردادی نبسته‌ایم سخنگوی باشگاه پرسپولیس در خصوص وضعیت 2 بازیکن برزیلی گفت: شرط انعقاد قرارداد با 2 بازیکن برزیلی دادن تست فنی است که تا الان این 2 بازیکن تست فنی ندادند.

ایران و گروه 1+5 بر سر حل بسیاری از موارد اختلافی بین طرفین به توافق رسیدند+متن رخدادهای مذاکرات اخیر در وین

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/9/11/2785235_262.jpg
روزنامه الجمهوریه در گزارشی با اشاره به اینکه ایران و گروه 1+5 بر سر بسیاری از موارد اختلافی بین طرفین به توافق رسیدند، متن رخدادهای صورت گرفته در مذاکرات اخیر وین را منتشر کرد.

هراس نتانیاهو از رویارویی احتمالی با حزب‌الله و ایران/ فقدان قابلیت‌های عملیاتی و تاکتیکی بالای ایران و مبارزان حزب الله در نظامیان اسرائیلی
پایگاه اینترنتی صهیونیستی دبکا فایل نوشت: به عقیده بنیامین نتانیاهو، رییس کابینه اسرائیل، نیروی‌های نظامی اسرائیل فاقد توانایی‌ها و قابلیت‌های عملیاتی و تاکتیکی کافی برای پیروزی بر ایران و حزب‌الله لبنان هستند.

نمی‌توان هیچ آینده‌ای برای داعش متصور شد
دبیرکل حزب الله لبنان در دیدار با معاون اول رئیس جمهوری عراق تاکید کرد نمی‌توان هیچ آینده‌ای برای داعش متصور شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار