خواجه وند در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

شرط انعقاد قرارداد با بازیکنان برزیلی دادن تست فنی است/ هنوز بابت حاتمی قراردادی نبسته‌ایم

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در خصوص وضعیت 2 بازیکن برزیلی گفت: شرط انعقاد قرارداد با 2 بازیکن برزیلی دادن تست فنی است که تا الان این 2 بازیکن تست فنی ندادند.

مهدی خواجه‌وند در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: اگر سالسی و مارسینیهو حاضر به  دادن تست فنی نشوند با آنها قرارداد نمی‌بندیم چرا که شرط انعقاد قرارداد با این 2 بازیکن برزیلی دادن تست فنی است.

وی درباره گفته‌های سیاسی که این 2 بازیکن برزیلی حاضر به دادن تست فنی نشدند، تصریح کرد: من از این موضوع اطلاعی ندارم اما تا آنجایی که می‌دانم با این 2 بازیکن برزیلی توافقات اولیه صورت گرفت و تست پزشکی هم دادند اما هنوز تست فنی ندادند تا با آنها قرارداد ببندیم.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره واسطه‌گری نیلسون برای جذب این بازیکن برزیلی عنوان کرد: نیلسون با این 2 بازیکن برزیلی رابطه دوستانه دارد اما واسطه آنها برای حضور در تیم پرسپولیس نبوده است.

وی درباره احتمال جذب یک مهاجم آلبانی بیان کرد: اگر ما با این 2 بازیکن برزیلی به توافق می‌رسیدیم سهیمه بازیکنان خارجی مان تکمیل می‌شد اما با شرایط به وجود آمده چندین بازیکن خارجی مدنظر کادر فنی هستند که قرار است با آنها وارد مذاکره شویم.

وی درباره انعقاد قرارداد با بابک حاتمی بازیکن سایپا گفت: در حال حاضر هنوز قراردادی با حاتمی بسته نشده است و اگر به توافقات نهایی با این بازیکن رسیدیم آن را اعلام خواهیم کرد.

خواجه‌وند درباره وضعیت جذب کاوه رضایی و ابراهیم شکوری تصریح کرد: نام این 2 بازیکن را در لیست درخشان ندیدم اما اگر درخشان این 2 بازیکن را بخواهد با باشگاه سایپا مذاکره می کنیم.

وی درباره انتشار فایل صوتی تماس درخشان با بازیکن فولاد گفت: درخشان توضیحات کامل در این خصوص داده است. درخشان بیان کرده که بازیکن فولاد خودش تماس گرفته بود.

وی درباره باخت پرسپولیس مقابل نفت تهران بیان کرد: بازی برد و باخت دارد و نباید انتظار داشت که پرسپولیس همه بازی‌ها را ببرد و این تصور غیر حرفه‌ای است. بازیکنان ما همه از سیرجان برگشته بودند و خستگی آن بازی روی تنشان مانده بود. به هر حال تیم ما شرایط سختی دارد.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در ادامه بیان کرد: تیم ما محدودیت بازیکن دارد و کمیته انضباطی هم چند تن از بازیکنان ما را محروم کرده است. همچنین فاصله اندک بین بازی‌ها باعث شده که تیم ما در نتیجه گیری ناموفق باشد.

خواجه‌وند در پایان درباره محرومیت تماشاگران پرسپولیس در بازی با ذوب آهن گفت: باشگاه از ظرفیت قانونی استفاده می‌کند و از احقاق حقش در مورد محرومیت تماشاگرانش دفاع خواهد کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار