در دیدار تیم های شهرداری نکا و کاشی نیلوی اصفهان در حرکتی عجیب، دو دقیقه از وقت بازی کم شد که با واکنش شدید تماشاگران نکایی به جنجال کشیده شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، هفته ششم لیگ دسته اول فوتسال ایران روز دوشنبه در هشت شهر پیگیری شد و در در یکی از حساس ترین دیدارها از گروه دریای خزر، تیم کاشی نیلوی اصفهان موفق شد در دیداری پر حاشیه تیم شهرداری نکا را با نتیجه ۳-۱ شکست دهد.

 بنا بر ادعای حاضرین در سالن در این دیدار و در زمانی که بازی با نتیجه ۲-۱ به سود میهمان اصفهانی در جریان بود، پس از مصدومیت بازیکن نکا، دو دقیقه از زمان بازی کم شده که این اتفاق به اعتراضات مسئولان تیم میزبان و به دنبال آن اعتراضات شدید تماشاگران پرشور تیم نکا انجامید.
 
محمد شکری سرپرست تیم شهرداری نکا با تایید این خبر گفت: در حالی که بازی با کاشی نیلوی اصفهان با نتیجه ۲-۱ به سود این تیم در جریان بود و روند عادی خود را طی می کرد اتفاق عجیبی افتاد که این بازی بسیار زیبا و پایاپای را از شرایط عادی خارج کرد. در این دیدار و در حالی که ۵:۵۸ از زمان بازی باقی مانده بود دروازبان تیم ما مصدوم شد و به دلیل گرفتگی ماهیچه روی زمین افتاد.

 در حالی که ما در تمام مدت این بازی حساس به وقت بازی نگاه می‌کردیم و یک چشممان به اسکوربورد بود و دقیقا عدد ۵:۵۸ ثانیه را مشاهده کرده بودیم، ناگهان در یک چشم به هم زدن دیدیم که وقت بازی ۳:۵۸ تبدیل شده است.
 
این اتفاق در شرایطی افتاد که تیم کاشی نیلو بشدت از جانب ما تحت فشار بود و پنج خطا شده بود و هر لحظه ممکن بود این بازی به تساوی برسد . اما متاسفانه داور چهارم بازی با این اشتباه که نمی‌دانیم عمدی بوده یا سهوی مسیر بازی را تغییر داد.

 بعد از این اتفاق تماشاگران متعصب نکا کنترل خود را از دست داده و چیزی نمانده بود وارد زمین شوند و ما با تمام ناراحتی و عصبانیتی که خودمان داشتیم به زحمت آنها را کنترل کردیم که این اتفاق موجب تعطیلی ۱۰-۱۲ دقیقه ای بازی شد و بعد از آن هم جریان بازی تغییر کرد و ما روی یک ضربه پنالتی گل سوم را خوردیم.
 
همه می‌دانند دو دقیقه درفوتسال زمان با ارزشی است که با توجه به فشاری که در نیمه دوم آورده بودیم و تمام زمان این وقت تیم حریف را مجبور به دفاع در زمین خودش کرده بودیم، در این دو دقیقه می توانستیم ضربه نهایی را وارد کنیم اما متاسفانه با این اتفاق هم آن دو دقیقه وهم زمان باقی مانده اش از دستمان رفت. اتفاقا در این دیدار تمام مسئولان شهر نکا هم بودند و دیدند که چگونه جریان یکی از بهترین بازی های لیگ تغییر کرد.

 مطمئنم که بازیکنان و کادر فنی تیم اصفهان هم اگر با وجدان خودشان در این مورد نظر دهند حرفهای ما را تایید می کنند. اگر ما در این دیدار پیروز می‌شدیم تا جایگاه سومی جدول بالا می‌آمدیم اما متاسفانه با این اشتباه داور همه چیز به هم ریخت.


انتهای پیام/
برچسب ها: فوتسال ، جنجال ، حاشیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار