نماینده پارلمان عراق تاکید کرد پیروزی‌های نیروهای امنیتی و بسیج مردمی عراق علاوه بر اثبات بی‌نیازی به حضور بیگانگان در خاک این کشور موجب تضعیف شدید روحیه تروریست‌های داعش شده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، "عامر الفایز"، نماینده ائتلاف ملی عراق  پیروزی‌ها علیه تروریست‌های داعش در عراق را برخاسته از عزم و اراده قوی و تاریخی نیروهای امنیتی و بسیج مردمی در این کشور دانست.
 
وی با تاکید بر اینکه اگر انسان به عقیده جهاد و مبارزه ایمان داشته باشد پیروزی‌های بزرگ در چنگ اوست،گفت: فرزندان عراقی در نیروهای مسلح و بسیج مردمی با لبیک به مرجعیت دینی عازم جبهه نبرد با تکفیری‌ها شدند و آنها به پاکی و قداست خاک و میهن خود و بطلان ادعاهای باندهای داعشی اعتقاد دارند و همین اعتقادشان موجب شده که شجاعانه در میدان نبرد بجنگند و قدرت مبارزه عراقی و بی‌نیازی عراق به نیروهای زمینی خارجی را ثابت کنند.
 
نماینده ائتلاف ملی عراق گفت: پیروزی‌های عراق، افول و شکست روانی تروریست‌های داعش را ثابت کرد که کاری جز ریختن خون زنان و کودکان و سالخوردگان بی‌گناه عراقی را ندارند و در کشتار عراقی‌ها برای هیچ قوم و مذهبی استثنا قائل نمی‌شوند.
 
وی ادامه داد: داعش به جنگ با بشریت با هدف گسترش تروریسم و ارعاب شهروندان آمده‌ است اما فرزندان عراقی آنها را برای همیشه به درک واصل خواهند کرد.
 
عامر الفایز تاکید کرد: نیروهای عراقی به برخی کمک‌های لجستیک از جمله حمایت بیش‌تر نیروی هوایی و همچنین سلاح، تجهیزات و تجربه نظامی نیاز دارد و احتیاجی به حضور نیروی زمینی بیگانه در خاک عراق نیست.
 انتهای پیام/ض
منبع:فارس
برچسب ها: وبگردی ، خبرنگاران ، داعش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار