مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: وهابیت با فتواهای عجیب تیشه به ریشه خود زده است ، صدور رای قطعی پرونده تخلف یک مدیر شرکت بزرگ/ جریمه پرونده میلیاردی واریز شد ، زیاده‌خواهی‌ آمریکا عامل اساسی عدم حصول نتیجه در مذاکرات وین بود/ عملکرد بد آمریکا در مسقط و وین و.. است

مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز شنبه منتشر شده است به شرح زير است:

وهابیت با فتواهای عجیب تیشه به ریشه خود زده است

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/9/8/2776388_631.jpg

 نماینده مقام معظم رهبری در سوریه، با اشاره به صدور فتواهای عجیب و غریب از سوی وهابیت، اظهار داشت: این فتوا‌ها باعث شده آن‌ها از چشم عامه مردم سقوط کنند و علی رغم همه خسارت‌ها این یکی از برکات بحران موجود است.

در آمریکا دیکتاتوری اقلیت حاکم است/ اعتراضات به‌خاطر کشته شدن یک نفر نیست

 رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: حقوق بشر برای کشور ما به صورت مثقالی و ذره‌ای سنجیده می‌شود اما برای آمریکا با واحد مگاتن مشخص می‌شود و با توجه به اینکه آمریکایی‌ها صد‌ها هزار نفر را در عراق کشته‌اند، نیازی به حساب کردن آنان در عرصه آزادی و حقوق بشر نیست، زیرا توحش نیازی به حساب و کتاب ندارد و گویا است.

صدور رای قطعی پرونده تخلف یک مدیر شرکت بزرگ/ جریمه پرونده میلیاردی واریز شد
 مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از صدور رای قطعی پرونده تخلف یک مدیر شرکت بزرگ و وصول جریمه تعیین شده در حق صندوق دولت خبر داد.

اعلام وصول لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به پروتکل "ناگویا"

عضو هیات رئیسه مجلس لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به پروتکل ناگویا را اعلام وصول کرد.

برگزاری نشست مشترک بین مجالس ایران و عمان برای حل معضل گروه‌های تکفیری
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از ابتکار برگزاری نشست مشترک بین مجالس ایران و عمان توسط جمهوری اسلامی ایران برای حل معضل گروه‌های تکفیری خبر داد.

جلسه علنی امروز مجلس پایان یافت/ جلسه بعدی؛ فردا

دقایقی قبل با اعلام نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی جلسه علنی امروز مجلس پایان یافت.

اداره امور و ثروت برخی از وزرا نیازمند یک وزارتخانه است/ ضرورت حمایت‌ همه‌جانبه از تیم مذاکره کننده هسته‌ای
 نماینده مردم ورامین در مجلس گفت: سایه رکود تورم و بحران اشتغال در اقتصاد و صنعت کشور سنگینی می‌کند و با شعار و ارقام ساختگی هم حل نمی‌شود، بلکه نیازمند همت بیشتر دولت و دستگاه‌های اجرایی است و در این مسیر سخت و دشوار دولت با سه تحلیل روبه‌روست روحیه اشرافی، رفاه زدگی و تجمل‌گرایی از خطرات و تهدیدات جدی است که دولت را تهدید می‌کند، اداره امور و ثروت برخی از وزرا خود نیازمند یک وزارتخانه است

داعش تجربه ندارد / پس گرفتن مناطق اشغالی زمان می‌برد

رئیس کمیته دفاعی- امنیتی مجلس گفت: پس گرفتن مناطق تحت اشغال داعش زمان می‌برد و مانند دوران دفاع مقدس، تجربه می‌تواند کمک‌کننده باشد.

ظریف: اگر طرف مقابل به تعهدات خود عمل نکند، به عقب می‌رویم و غنی‌سازی را ادامه خواهیم داد

نماینده اراک و کمیجان گفت: وزیر امور خارجه در این جلسه غیرعلنی، گزارشی را از روند مذاکرات ایران و گروه ۱+۵ در وین ارائه کرد و بیان داشت که اگر طرف مقابل به تعهدات خود عمل نکند، ما حتی عقب می‌رویم و غنی‌سازی را ادامه خواهیم داد.

زیاده‌خواهی‌ آمریکا عامل اساسی عدم حصول نتیجه در مذاکرات وین بود/ عملکرد بد آمریکا در مسقط و وین
 رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: انتظار افکار عمومی و نمایندگان مجلس از روسیه و چین این است که در مذاکرات هسته‌ای ایران با 1+5 از تمام ظرفیت خود استفاده کنند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار