مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، گرمخانه ها و مددسراهای شهرداری تهران را نقطه امید آسیب دیدگان دانست.

 
 به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، حسین زارع صفت با بیان این مطلب افزود: سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از 9 پایگاه خدمات اجتماعی ویژه زنان و آقایان برخورداراست و به طورمعمول این پایگاه ها در زمستان 60 درصد و در تابستان 40 درصد از عملکرد مارا می پوشاند.

وی با اشاره  به راه اندازی خانه کارآفرینی در سطح محلات ازسوی این سازمان، اظهارداشت: تعاونی های کار و مسکن از جمله موضوعاتی است که با هماهنگی صندوق مهرامام رضا(ع) از سوی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران راه اندازی شده است و همچنین وام خوداشتغالی نیز به نیروهای این تعاونی ها اختصاص داده می شود.

زارع صفت از برنامه گردشگری شهری خبرداد و افزود: تامین زیرساخت ها یکی از رویکردهای گردشگری است که می توانیم این موضوع را درحوزه رفاه اجتماعی پیگیری کنیم.
 
وی به حساسیت سازمان ها و ارگان های دولتی نسبت به آسیب های اجتماعی تاکید کرد و گفت: شهرداری به تنهایی نمی تواند به موضوع آسیب های اجتماعی توجه کند و این موضوع همکاری سایر ارگان های دولتی را می طلبد.

انتهای پیام/
برچسب ها: گرمخانه ، امید ، نقطه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار