فن خال: از فروش ول بک پشیمان نیستم

لویس فن خال سرمربی باشگاه منچستریونایتد مدعی شد که هیچ پشیمانی به خاطر فروش ول بک ندارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دنی ول یک مهاجم جدید باشگاهخ آرسنال که در آخرین روزهای فصل نقل و انتقالات تابستانی از باشگاه منچستریونایتد به توپچی‌ها پیوست توانسته به همراه تیم جدیدش به درخشش خیره کننده دست یابد و تلافی نیمکت‌نشینی منچستریونایتد را به نوعی درآورد و با عبور 5 گل در 11 بازی توجه همگان را به خود جلب کند و این سوال را به وجود آورد که سرمربی هلندی یونایتدی لویس فن خال درفروش او به توپچی‌ها اشتباه بزرگی را مرتکب شده است. اما وی همچنان مصرانه بر اقدام خود تأکید دارد که درست بود و هیچ پشیمانی هم از فروش او ندارد.  

وی در این خصوص گفت: من فکر می‌کنم بازیکنی که در ترکیب ثابت یک تیم قرار می‌گیرد می‌تواند بدرخشد و مهارت‌ها و توانایی‌های خود را ارتقاء و گسترش دهد. او از تمام موقعیت‌هایش به خوبی بهره می‌گیرد.  
 
من هم برای او به خاطر این توانایی بسیار خوشحالم او می‌توانست برای یونایتد هم بازی کند اما ما ترجیح دادیم که او به جای دیگری برود و در آنجا از توانایی‌هایش بهره بگیرد چرا که برای خود او هم بهتر است. او در آرسنال به خوبی درخشید هر چند من  نمی‌توانم هم اکنون قضاوتی داشته باشم باید ببینیم در آینده چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. هرچند فکر می‌کنم که قضاوت من هم در این مقطع زمانی دیگر مهم باشد چرا که او برای آرسنال بازی می‌کند. 

انتهای پیام/
برچسب ها: فن خال ، ول بک ، فوتبال ، منچستر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار