لوییس فن خال یکی از تماشاچیان ویژه دیدار سیتی بایرن بود تا بتواند عملکرد آرین روبن برای انتقال به اولدترافورد را مورد بررسی دقیق قرار دهد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای اسپرت، آرین روبن 30ساله یکی از بازیکنان مورد توجه فن خال در جریان بازی‌های جام جهانی 2014 بود و این مربی هلندی از زمان به عهده گرفتن هدایت تیم منچستر یونایتد قصد داشت روبن را نزد خود به اولدترافورد آورد.
هر چند آرین روبن پیش از این نسبت به حضور در لیگ برتر انگلیس ابراز بی میلی کرده و اظهار داشت در بایرن مونیخ احساس راحتی می‌کند اما فن خال هنوز از جذب این بازیکن ناامید نشده است.

فن خال 63 ساله در جریان تماشای دیدار سیتی و بایرن گفت: اینجا نیامده‌ام تا بازی بایرن را تماشا کنم، آمده‌ام تا بازی آرین را از نزدیک ببینم.
هر چند هنوز باشگاه یونایتد درخواست رسمی و قیمت جدیدی برای به خدمت گرفتن روبن ارائه نداده اما به نظر می‌رسد فن خال مایل است با جذب وی، خط حمله تیمش را تقویت کند.

* لوک شاو 3 هفته دور از میادین خواهد بود

تیم پزشکان منچستر یونایتد مصدومیت لوک شاو در ناحیه زانو را جدی تشخیص داده و برای او استراحتی 3 هفته‌ای تجویز کرده‌اند.

ملی پوش انگلیسی یونایتد در جریان دیدار شنبه مقابل آرسنال مصدوم شده بود. اسکن‌های به عمل آمده بر روی زانوی شاو 19 ساله نشان داد وی نیاز به استراحت بیشتری برای کسب بهبودی کامل دارد.

فن خال برای انجام چند بازی باقیمانده لیگ برتر تا قبل از آغاز تعطیلات کریسمس با تعداد بالای بازیکنان مصدوم مواجه است و همین موضوع می‌تواند تیم او را در زمانی که به شرایط آمادگی برگشته است مورد تهدید قرار دهد.

همین موضوع باعث شده سرمربی یونایتد به فکر بازگرداندن بازیکنان قرضی به اولدترافورد باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: تحلیل ، فن خال ، سیتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار