در ماه نوامبر؛

دخیا برترین دروازه‌بان لیگ برتر انگلیس

دیوید دخیا دروازه‌بان اسپانیایی تیم منچستر یوناتید به عنوان برترین دروازه‌بان ماه نوامبر رقابت‌های لیگ برتر انگلیس انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسپرت نیوز رای گیری برای انتخاب برترین دروازه‌بان ماه در لیگ فوتبال انگلیس همچنان ادامه دارد اما اختلاف امتیاز دیوید دخیا دروازه‌بان شماره یک منچستریوناتیدبادیگر رقبا زیاد است که می توان اورا ازهم اکنون برنده این عنوان درماه نوامبر دانست. اوج درخشش دخیا دربازیها‌ی این ماه لیگ برترجزیره  دیدار حساس مقابل آرسنال بود. هرچند دخیا در دقیقه 90 ازمهاجم آرسنال گلی دریافت کرد اما زننده گل الیورژیرود ستاره فرانسوی توپچی‌ها بود و کسی بابت بازشدن دروازه دخیا به او ایرادی نمی گیرد. یوناتید در به خدمت گرفتن شقیری ناکام ماند هرچند حضور دیودی دخیا درون دروازه یوناتید تا حد زیادی از نگرانیهای لوئیس فن خال کاسته است اما شیاطین سرخ برای قرارگرفتن در فهرست هم تیم نخست جدول نیاز به گلزنیهای بیشتری دارند.

سرمربی هلندی امید زیادی به انتقال ژردان شقیری ملی پوش سوئیسی بایرن مونیخ بسته بود اما سفر مدیر برنامه‌های این بازیکن 23 ساله به ایتالیا و انجام مذاکرات با سران باشگاه ناپولی امیدهای فن خال را برباد داد .اولیه ساوینی مدیر برنامه‌های شقیری گفت : ما چند پیشنهاد از سوی باشگاههای ایتالیایی از جمله اودینزه  و ناپولی دریافت کردیم . تا به امروز فقط با سران باشگاه ناپولی در مورد انتقال شقیری مذاکره کرده‌ام . لازم به ذکر است ، به غیر از منچستر یوناتید ، تیمهای یوونتوس واتلتیکومادرید هم مایل به جذب شقیری هستند. شقیری همراه با تیم ملی سوئیس در بازیهای جام جهانی 2014 عملکرد درخشانی از خود برجای گذاشت و 3 گل در این رقابت‌ها به ثمر رساند. در بازیهای انتخابی یورو2016 هم 4 گل به نام خود ثبت کرده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: دخیا ، انگلیس ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار