تغییر در نوع ایجاد اشتغال در کشور

معاون اشتغال و کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با توجه به طراحی 7 محور اساسی برای اشتغال و کارآفرینی در کشور نوع ایجاد اشتغال در کشور تغییر خواهد کرد.

 حسن طایی، معاون اشتغال و کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: به منظور افزایش فرصت‌های شغلی از 22 میلیون به 35 میلیون تا سال 1400 در واقع نیازمند رشد 7 درصدی در بخش تولید است که برای تحقق این امر باید رشد سرمایه‌گذاری در کشور افزایش پیدا کند.
 
وی در ادامه تصریح کرد: 7 محور اساسی برای اشتغال و کارآفرینی طراحی شده است و اگر می‌خواهید به 35 میلیون فرصت شغلی دست پیدا کنیم، ضروری است تا برای فارغ‌التحصیلان فرصت‌های شغلی ایجاد کنیم، چرا که بیشترین میزان متقاضیان کار در میان فارغ‌التحصیلان است و در حقیقت نوع ایجاد اشتغال تغییر خواهد کرد.
 
معاون اشتغال و کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: اشتغال محصول یک سیستم است و خروجی یک سیاست اقتصادی نیست و این سیستم نیز حاصل به هم پیوستن جریان‌های مهم وابسته به تحول است که در یک فرآیند یادگیری متقابل و همه‌جانبه می‌تواند از بین برنده بیکاری باشد.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: کشور ، اشتغال ، تغییر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار