آنری : زمانیکه ونگراز آرسنال برود قدر او را می دانید

تیری آنری ستاره سالهای نه چندان دور آرسنال متعقد است زمانیکه آرسن ونگر این تیم را ترک کند همه قدر او را خواهند دانست.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل ازاسکاری اسپرت، آرسن ونگر در سال 1996 از تیم ژاپنی گرامپوس ایت به لیگ جزیره آمده و هدایت آرسنال را برعهده گرفت در مدت مربیگری ونگر در آرسنال این تیم 2 مرتبه قهرمان لیگ برتر شده و تاسال 2005 چهار مرتبه قهرمانی رقابت‌های جام حذفی را تجربه کرد. آرسنال در فصل 2003 و 2004 توانست تحت هدایت ونگر رکورد 38 بازی بدون باخت رابدست آورد.

قرارداد ونگر در سال 2005 تمدید شد اما حالا توپچی‌ها روی دور بدشانسی قرارگرفته‌اند و نمی توانند ازبازیها‌ی خود نتایج قابل قبولی کسب کنند. شکست اخیرآرسنال مقابل منچستریوناتید اوضاع آشفته
ونگررا بیش ازهرزمان دیگری در هم پیچید.

 تیرآنری ستاره سابق تیم آرسنال معتقد است زمانیکه ونگر از این باشگاه برود همه قدراو را خواهند دانست، اما وی هم اطمینان دارد ونگر با رفتنش می تواند دوران طلایی خود دراین باشگاه را تکمیل کند.

 آنری گفت: زمانیکه شما در باشگاه بزرگی مثل آرسنال باشید همه از شما انتظار موفقیت و پیروزی دارند. ونگرباشگاه آرسنال را متحول کرد و زمانیکه با توپچی‌ها خداحافظی کند از او به بزرگی یاد می شود و حتماً مورد تقدیرقرار می گیرد.

آنری در ادامه از همه هواداران آرسنال خواست تا زمانیکه ونگر نزد آنهااست،از اوحمایت کرده و سرمربی فرانسوی را تنها نگذارند.

انتهای پیام/

برچسب ها: تیری آنری ، آرسنال ، ونگر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار