رئیس اداره املاک و مستقلات شهرداری منطقه 4 گفت:‌ رفع مشکلات املاک واقع در طرح‌های شهری با جدیت دنبال می‌شود.

 رامین حمیدیان رئیس اداره املاک منطقه 4 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت:‌پرونده‌ها به صورت روزانه با مراجعه مالکان املاک داخل طرح در منطقه به این اداره در دست بررسی و مراحل کارشناسی قرار می‌گیرند و پس از احراز کامل مالکیت و اخذ استعمالات لازم به صورت عدم وجود هر گونه ممنوعیت، جهت قیمت گذاری بر اداره ارزیابی سازمان املاک و مستقلات شهرداری تهران ارسال می‌شود تا نهایتا با ابلاغ به مالک وموافقت وی توافق نامه منعقد شود.

وی ادامه داد:‌ در این پروسه اداره املاک، روزانه پذیرای حدود 15 مراجعه کننده است که پرونده‌های آنان در سنوات گذشته در طرح‌های عمرانی، بزرگراهی، فضای سبز و یا معابر واقع بوده‌اند و اداره املاک خود را موظف می‌داند نهایت همکاری را با این عزیزان تا وصول نتیجه نهایی مبذول نماید.

حمیدیان اظهار داشت: اداره املاک منطقه در جهت حفظ و صیانت از بیت المال و اموال عمومی خود را موظف می داند تا علاوه بر رسیدگی به طرح‌های جاری، نسبت به پیگیری پرونده‌های مستمر روزانه اقدامات لازم را به عمل رساند.
 
وی در ادامه گفت:‌ در این پرونده‌ها پس از ساز و کار قانونی و بنا به حکم مقام محترم قضایی مبلغی از حساب شهرداری برداشت شده و سند ملک به نام شهرداری انتقال خواهد یافت.
 
رئیس اداره املاک منطقه در پایان تعداد پرونده‌های قضایی منطقه در سال جاری را 12 مورد اعلام کردو خاطر نشان کرد: پس از پیگیری‌های کارشناسی به عمل آمده نسبت به انتقال 3سند ملکی به نام شهرداری تهران از ابتدای سال جاری تاکنون اقدام شده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: مشکلات ، املاک ، طرح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار