معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت:در آینده نزدیک در بحث نورپردازی، تحولی اساسی در شهر تهران ایجاد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، مجتبی عبدالهی با اعلام این مطلب گفت:مصمم هستیم که بحث نورپردازی را در تهران گسترش دهیم.

عبدالهی در ادامه با بیان این که از ابتدای امسال در زمینه نورپردازی سطح شهر اقداماتی را بصورت ویژه  در دستور کار خود قرار دادیم گفت:برای این منظور مکان ها و ساختمان های مهم شهر تهران شناسایی و نورپردازی می شوند.

وی با اشاره به آماده سازی طرح هایی برای نورپردازی های اماکن و فضای سطح شهر تصریح کرد:پیش بینی های لازم برای خرید ملزومات مورد نیاز جهت اجرای نورپردازی های متفاوت در سطح شهر و نیز نورپردازی  به مناسبت اعیاد ملی و مذهبی صورت گرفته تا این امر بصورت ویژه انجام گیرد.

معاون شهردار تهران با تاکید بر این که نورپردازی؛شهر را زنده می کند و حال و هوا و زیبایی خاصی به منظر شهری می بخشد عنوان کرد:نورپردازی یک علم و تکنولوژی جدید است و تا پیش از این در ایران رشته ای دانشگاهی در خصوص نورپردازی وجود نداشت و شرکت های نورپردازی متشکل ازافرادی بودند که تحصیلاتشان در زمینه برق و مهندسی  طراحی شهری بود.در حالی که کشورهای دیگر در مقاطع عالیه دانشگاهی رشته نورپردازی دارند.

عبدالهی در ادامه با بیان این که اخیرا در دانشگاه تهران رشته نورپردازی نیز به رشته های دیگر افزوده شده است، تاکید کرد:در آینده نزدیک در بحث نورپردازی تحولی اساسی در شهر تهران ایجاد خواهد شد.

وی با تاکید بر این که در تلاشیم تا ساختمان های مهم شهر تهران را نورپردازی کنیم به ذکر برخی از آنها پرداخت و گفت: ساختمان های مهم مسیر خیابان انقلاب- آزادی،تالار شهر،مسجد امام حسین(ع)،مدرسه عالی شهید مطهری و سر در دانشگاه تهران که نورپردازی آن به اتمام رسیده است و موارد دیگر نیز در دست بررسی و اجرا می باشد.

عبدالهی در پایان با اشاره به نورپردازی های پل های شهر تهران خاطر نشان کرد:به دنبال آن هستیم تا نورپردازی در شهر تهران را به سمت کارهای حرفه ای و کارشناسی پیش ببریم.

انتهای پیام/
برچسب ها: تحولی ، تهران ، اساسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار