پپ گواردیولا سرمربی بایرن مونیخ در آستانه دیدار لیگ قهرمانان مقابل منچستر سیتی گفت: آنان برای همه رقیبان احترام قائل هستند و کسی را دست کم نمی‌گیرند.

به گزارش خبرنگار ورشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای اسپرت، گواردیولا مدعی شد بایرن مونیخ با وجود صعود به مرحله بعد اما به سایر تیم‌های گروه احترام می‌گذارد دیدار تیم‌های بایرن مونیخ و منچستر سیتی عملا تاثیری به حال نماینده فوتبال آلمان ندارد اما گواردیولا قصد دارد به احترام لیگ قهرمانان،‌ بازی جدی در مقابل دیگر تیم‌ها ارائه خواهد داد.

گواردیولا گفت: خوشحال هستم که توانستیم صعودمان را قطعی کنیم ولی لیگ قهرمانان مسابقه بزرگ و مهمی است که باید به آن احترام گذاشت هر چند بازی امشب برای سیتی مهمتر است اما ما هم فرصت خوبی به دست می‌آوریم تا پیشرفت کرده و به بهبود عملکرد بازیکنانمان بپردازیم در هر حال برای تفریح و وقت گذرانی به منچستر نمی‌رویم.

مربی اسپانیایی بایرن مونیخ در ادامه افزود: برای فوتبال بازی کردن به مقداری ترس و دلهره احتیاج است چیزی باید وجود داشته باشد تا برای آن بجنگیم اگر از این دیدگاه به قضیه نگاه کنیم، شاگردان پیگرینی موقعیت بهتری نسبت به ما دارند.

آنان برای صعود تلاش خواهند کرد و روحیه جنگنده‌ای پیدا می‌کنند واضح است که سیتی در موقعیت دشواری قرار دارد اما طی 3 سال گذشته که 2 مرتبه به قهرمانی در لیگ برتر انگلیس رسیدند، ثابت کردند می‌توانند به اهدافشان هر چقدر هم که دور از دسترس باشد برسند.

سیتی دارای بازیکنان بزرگی است و مجموع آنان در کنار هم موجب شده مانوئل پیگرینی یکی از بهترین تیم‌های فوتبال در اروپا را در اختیار داشته باشد.

لازم به ذکر است،‌ بایرن مونیخ پس از شکست ناراحت کننده فصل قبل در فینال لیگ قهرمانان مقابل رئال مادرید،‌18 مسابقه را بدون شکست به پایان برده قهرمان رقابت‌های بوندسلیگا در رقابت‌های این فصل 12 مسابقه انجام داده که در 11 مورد پیروز میدان بوده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: گواردیولا ، بایرن ، سیتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار