جریمه در انتظار استقلال و پرسپولیس

رئیس کمیته انضباطی با اشاره به اینکه رای متخلفان دربی بزودی علام می‌شود، گفت: از سوی تماشاگران دو تیم تخلف‌هایی انجام شد که بدون شک جرایمی را برای آنها در نظر می‌گیریم.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛  اسماعیل حسن‌زاده، در خصوص اتفاقات دربی 79، ضمن بیان مطلب فوق گفت: خوشحالیم که این دیدار نسبت به ادوار گذشته از نظر نوع بازی، نتیجه و حتی رفتار تماشاگران متفاوت بود. از همه افرادی که سعی بر برگزاری یک دیدار بدون حاشیه داشتند، تشکر می‌کنم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به حوادث ریز و درشتی که در مسابقه توسط داوری، نماینده فدراسیون و همچنین ناظران کمیته انضباطی به ثبت رسیده، تصمیم نهایی در رابطه با تخلفات این دیدار را خواهیم گرفت.

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در ادامه تاکید کرد: از سوی تماشاگران هر دو تیم تخلف و فحاشی صورت گرفته که بدون شک جرایمی را برای تیم‌ها در نظر می‌گیریم. ضمن اینکه از سوی عوامل، بازیکنان و مربیان تیم‌های پرسپولیس و استقلال تخلفاتی رخ داد که رفتارهایشان باعث شد تماشاگران تحریک شوند.

حسن‌زاده همچنین تصریح کرد: متاسفانه برخی از رفتارها باعث شد تا سکوها دچار هیجان شده و تحریک شوند و در نهایت شاهد رفتارهای نامناسب از سوی تماشاچیان بودیم. فکر می‌کنم باید کادر فنی تیم‌ها، بازیکنان و مسئولان هر دو باشگاه متوجه نوع رفتار خود باشند زیرا دربی، بازی متفاوتی از دیگر رقابتهای لیگ بوده و از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است

وی در ادامه اضافه کرد: متاسفانه ما شاهد بودیم پس از عکس العمل کادر فنی تیم ها و یا بازیکنان، تماشاگران تحریک شده و دست به رفتارهای نامناسب می‌زدند. باید سختگیرانه و منطقی در مورد این بازی رای صادر کنیم. عامل رفتارهایی که از سوی تماشاگران رخ می‌دهد نیمکت، بازیکنان و مسئولان دو باشگاه هستند.

رئیس کمیته انضباطی در پایان گفت: بر همین اساس باید رایی را صادر کنیم که از این پس شاهد تخلفات این چنینی نباشیم. با سعه صدر تخلفات این بازی را بررسی کرده و رای نهایی خود را  اعلام خواهیم کرد./
منبع سایت فدراسیون فوتبال
برچسب ها: ستقلال ، پرسپولیس ، جریمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار