از ششم آذر؛

نمایش "فوت کردن در گوش کرگدن"روی صحنه سالن استاد مشایخی

نمایش "فوت کردن در گوش کرگدن" از ششم آذر در سالن استاد مشایخی (کاووسیه) به نویسندگی و کارگردانی امیرعلی ابراهیمی اجرا خواهد شد.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران ؛ نمایش "فوت کردن در گوش کرگدن" از ششم آذر در سالن استاد مشایخی) کاووسیه) به نویسندگی و کارگردانی امیرعلی ابراهیمی اجرا خواهد شد.

این نمایش اثری متفاوت است .به گونه ای که بدون دچار شدن به بی نظمی در چهارچوب هیچ سبک نمایشی ای به صورت مطلق قرار نمی‌گیرد .

در این نمایش زندگی شخصیت اصلی نمایش از دیدگاه خود شخصیت (که به گفته نویسنده الهام گرفته از داستان زندگی خود ایشان است ) روایت می‌شود.

این زندگی شامل تلاش های چندین ساله برای رسیدن به جایگاهی برای حرف زدن است. جایگاهی که امروزه بسیاری از ما برای رسیدن به آن تلاش می‌کنیم .

از دنیای این نمایش می توان اینگونه یاد کرد :این داستان زندگی مرد دیوانه ی عاشق جنگنده ایست که هم در عشق و هم در جنگ شکست خورده است و کنون تنها دیوانگی اش مانده . وی زندگی اش را به اجبار برای شما که به عنوان تماشاچی به سالن آمده اید اما ناخواسته عضوی از نمایش شدید . تعریف می کند. داستان آنقدر وسیع است که شاید برای هر رهگذری خاطره ای زنده کند .

فضای نمایش به سبک ادبی نمایشی (( ابزورد )) نزدیک است . نویسنده درباره این موضوع می گوید: تمام تلاشم در هنگام نوشتن این بوده که اگر در دنیای محال خود بکت هم متنم را خواند. حداقل بتوانم در چشمانش نگاه کنم ...

در این نمایش عدنان فراهانی شایسته زمانی امیرعلی ابراهیمی و بیتا عالمی نقش آفرینی می‌کنند
موسیقی های نمایش هم تماما توسط امیرحسین یارمحمدی ساخته و توسط ایشان .

شایسته زمانی و پویان محمودی به صورت زنده نواخته می‌شود.

تهیه کنندگی این نمایش بر عهده آرین صفوی است.

این نمایش از تاریخ 6 الی 20 آذر ساعت 18:30 در تماشاخانه استاد مشایخی(کاووسیه) به روی صحنه خواهد رفت.


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار