یک شرکت هواپیمایی به دلیل گرانفروشی بلیط، به پرداخت ۶۴۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت و ممهور کردن پروانه واحد صنفی به مهر تخلف اول محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان تعزیرات حکومتی، حمیدرضا کریم مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی خراسان رضوی در تشریح این خبر گفت: تعزیرات با همکاری بازرسان سازمان هواپیمایی کشوری و سازمان صنعت، معدن و تجارت طرح ساماندهی به شرکت‌های فروش بلیط هواپیمائی را در دستور کار خود قرار داده و به صورت سرزده در قالب گشت‌های مشترک متشکل از کارشناسان متخصص از آژانس‌های سطح شهر بازدید و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با متخلفان برخورد می‌کند.

وی در ادامه افزود: در این بازرسی‌ها یک شرکت هواپیمائی در شهر مشهد تخلف گرانفروشی داشته به صورتی که از مشتریان وجه اضافی دریافت می‌کرده با احراز تخلف انتسابی پروند‌ه‌ای تشکیل و جهت رسیدگی، پرونده به شعبه چهارم بدوی تعزیرات مشهد ارجاع شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شعبه یاد شده با توجه به شواهد و قرائن موجود در پرونده مدیرعامل شرکت هواپیمایی در مشهد را به اتهام دریافت وجه اضافی در فروش بلیط به پرداخت 640 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت و ممهور کردن پروانه واحد صنفی به مهر تخلف اول محکوم کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: جریمه ، هواپیما ، متخلف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار