رحمت در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

کارنامه "فرهادی" روی میز فراکسیون اصولگرایان مجلس

یک نماینده مجلس از برگزاری جلسه فراکسیون اصولگرایان مجلس در روز یکشنبه (2 آذر) برای بررسی سوابق و کارنامه وزیر پیشنهادی علوم خبر داد.

"عباس قائید رحمت" نماینده مردم لرستان در گفتگو  با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، از برگزاری جلسه فراکسیون اصولگرایان مجلس در روز یکشنبه (2 آذر) برای بررسی سوابق و کارنامه وزیر  پیشنهادی علوم خبر داد و گفت: فرهادی در چند روز اخیر در جلسات مختلف مجلس شرکت خواهد  کرد  تا برنامه‌های خود را به نمایندگان ارائه کند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اضافه کرد: به علت بررسی لایحه تنظیم بخشی  از مقررات مالی دولت، جلسات کمیسیون‌های تخصصی مجلس تشکیل نمی‌شود و فراکسیون‌ها در فرصت باقی مانده صلاحیت وزیر پیشنهادی علوم را بررسی می‌کنند تا به نتیجه معقولی برسند.

لازم به ذکر است، پس از عدم موفقیت محمود نیلی‌احمدآبادی و فخرالدین احمدی‌دانش‌آشتیانی، رئیس‌جمهور هفته گذشته طی نامه‌ای محمد فرهادی را به عنوان وزیر پیشنهادی برای تصدی وزارت علوم به مجلس معرفی کرد که بر اساس برنامه، جلسه رأی اعتماد وی در روز چهارشنبه پنجم آذرماه برگزار خواهد شد

انتهای پیام/
بررسی کارنامه و سوابق وزیر پیشنهادی علوم در جلسه فراکسیون اصولگرایان - See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930901000304#sthash.eTw0qsGW.dpuf
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار