دهقان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:‌

جلسه رای اعتماد "محمد فرهادی" چهارشنبه هفته آینده برگزار می‌شود

عضو هیئت‌رئیسه مجلس گفت: جلسه رای اعتماد به پنجمین وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری چهارشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد.

محمد دهقان در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران به معرفی محمد فرهادی به عنوان پنجمین وزیر پیشنهادی علوم اشاره کرد و گفت: چهارشنبه هفته آینده جلسه رای اعتماد فرهادی برگزار خواهد شد.   
 
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: برداشت ما این است محمد فرهادی زمینه رای را دارد.   
 
عضو هیئت‌رئیسه مجلس تصریح کرد: پنجمین وزیر پیشنهادی علوم تحقیقات و فناوری شاخص‌های لازم را داشته و از آنجایی که سابقه وزارت را دارد و فرد متدینی است زمینه رای آوری از مجلس را خواهد داشت.   
 
پیش از این جعفرمیلی منفرد، رضا فرجی‌دانا، محمود نیلی احمدآبادی و فخرالدین احمدی دانش آشتیانی به عنوان گزینه‌های دولت برای وزارت تحقیقات علوم و فناوری به مجلس معرفی شده بودند که از بین این‌ها فقط رضا فرجی‌دانا توانست رای اعتماد نمایندگان را کسب کند اما نمایندگان پس از 9 ماه رای خود را از وی پس گرفتند.   
 
در جریان قرائت نامه معرفی محمد فرهادی به عنوان پنجمین گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت علوم تحقیقات و فناوری نمایندگان در صحن علنی فریاد 4، 4 سر دادند و این به منزله موافقت نمایندگان با محمد فرهادی است.   
 
پیش از این در جریان قرائت نامه معرفی فخرالدین احمدی دانش آشتیانی و محمود نیلی احمدآبادی نمایندگان فریاد دو دو یعنی مخالفت خود را اعلام کرده بودند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار