در پایان معاملات اول آذر؛

ارزش معاملات فرابورس از مرز 2 میلیارد و 500 میلیون ریال گذشت

امروز شنبه اول اذر ماه در پایان معاملات تالار فرابورس تعداد 263 هزار و 426 سهم اوارق بهادار به ارزش 2 میلیارد و 680 میلیون و 164 هزار ریال در 32 هزار و 186 نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، در پایان معاملات امروز شاخص کل فرابورس با 4 واحد افت به مرز 840.80 واحد رسید.

بر اساس این گزارش گروه س.توسعه و عمران استان کرمان و قاسم ایران با روند مثبت 5 واحدی از برترین نمادهای تالار فرابورس بودند.

این در حالی است که شرکت بهمن لیزینگ رشد 4.26 واحدی، شهرسازی و خانه‌سازی باغمیشه رشد 2.26 واحدی و سرمایه‌گذاری مسکن تهران رشد 1.5 واحدی را تجربه کردند.

این در حالی است که توسعه خدمات دریایی و بندری سینا و گروه پتروشیمی س.ایرانیان با روند مثبت 0.08 واحدی به کار خود پایان دادند.

شایان ذکر است قیمت اوراق تسهیلات مسکن در قیمت پایانی معاملات به 90 هزار و 502 تومان و قیمت پایانی معاملات به 89 هزار تومان رسیده است.

علاوه بر این بالاترین قیمت این اوراق 92 هزار و 500 تومان و پایین‌ترین این اوراق 87 هزار و 500 تومان رسیده است.

گفتنی است در معاملات امروز عرضه يك جاي سهام مديريتي غيركنترلي شرکت توسعه نيشکر و صنايع جانبي، عرضه يك جاي سهام كنترلي شركت نوسازي صنايع ايران (سهامي خاص)، پايان مدت اعتبار و توقف نمادهاي معاملاتي (تسه9010) و (تسه9104)، تداوم ثبت معاملات توافقي نماد معاملاتي (بدكو1)، پذيره‌نويسي حق تقدم استفاده نشده شركت بهپاك (بهپاكح1)، بازگشايي نمادمعاملاتي اوراق صكوك اجاره شركت واسط مالي مهر يكم (صبصير1)، بازگشايي نمادمعاملاتي اوراق اجاره شركت واسط مالي آذر يكم (صكاشي1) اطلاعيه مهم در خصوص نحوه برقراري ارتباط تلفني با ناظر بازار فرابورس ايران صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: شاخص ، فرابورس ، معاملات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار