کرمان؛

دشمن با به تعویق انداختن مذاکرات قصد رصد مردم را دارد

فرمانده سپاه شهرستان زرند گفت : امروز دشمن اگر مذاکرات را به تعویق می اندازد وهر روز دنبال یک بهانه است می خواهد ملت ایران وبسیجیان را رصد کند و ببیند ما چقدر دل در گرو انقلاب ،اسلام ،نظام اسلامی و ولایت داریم .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان ،سرهنگ عبدالمجید زمانی درگردهمایی حلقه شجره صالحین افزود :بسیج در همه حال نام نشان از گمنامی دارد ،همانطور که شهدای ما گمنام هستند ،بسیج وبسیجی از بدو پیروزی انقلاب اسلامی همواره به دنبال اهداف وآرمانها وارزشهای نظام اسلامی بوده وتمام تلاش خود را در همه عرصه ها وصحنه های به کار گرفته است .

وی تصریح کرد : بسیج در راه حفظ ارزشهای نظام اسلامی وتامین امنیت وآرامش این ملت از هیچ تلاشی فروگذار نبودند و بدون مزد ومنتی ودر گمنامی برای جلب رضایت خداوند متعال کار کردند.

وی افزود:بسیج بعد از حماسه دفاع مقدس در عرصه های مختلف خصوصا بحث فرهنگی وارد عرصه شد وامروز یکی از کارهای فرهنگی که بسیج دنبال می کند همین برپایی حلقه های شجره صالحین در زمینه های مختلف است .

زمانی یادآور شد : امروز بسیج به یک نیروی پرتوان وکارآمد در همه ابعاد مختلف ،علمی ،ورزشی ،فرهنگی ،هنری ،قرآنی ،تربیتی ،اقتصاد مقاومتی ،جنگ نرم تبدیل شده و حرفی برای گفتن دارد .



انتهاي پيام/ش

برچسب ها: مذاکرات ، تعویق ، کرمان ، سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.