ساری ؛

برگزاری دومین جشنواره سراسری عکس در مازندران

دومین جشنواره سراسری عکس با عنوان «راه و بیراه» با همکاری حوزه هنری مازندران در هفته حمل و نقل و راهداری سال جاری از 26 آذر تا اول دی در شهرستان ساری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی مازندران، دومین جشنواره سراسری عکس با عنوان «راه و بیراه» با همکاری حوزه هنری مازندران در هفته حمل و نقل و راهداری سال جاری از 26 آذر تا اول دی در شهرستان ساری برگزار می‌شود.

سخنگوی اداره کل راه و شهرسازی مازندران بیان داشت: در راستای برگزاری دومین جشنواره سراسری عکس راه و بیراه عکاسان برتر این استان در محور قائمشهر ـ فیروزکوه حاضر شدند.

سید حمید حسینی گفت: در راستای دومین جشنواره سراسری عکس راه و بیراه بیش از 65 نفر از عکاسان برتر کشور و مازندران در قالب سفر یک روزه عکاسی در سطح محور ارتباطی قائمشهر ـ فیروزکوه حاضر شده و زیبایی‌ها و مشکلات اجرایی محور را از طریق هنر عکاسی خود ثبت کردند.

حسینی درباره موضوعات مطرح شده در این جشنواره نیز تصریح کرد: هنرمندان عکاس می‌توانند نگاهی به مناظر زیبا و نازیبای راه‌های استان، فعالیت راهداران، تجاوز به حریم قانونی راه، ریختن زباله و نخاله در حریم راه، توسعه راه‌ها و پیامدهای مثبت آن، پاکسازی و زیباسازی راه‌ها، ترافیک، توسعه راه‌های روستایی و اثرات مثبت آن و همچنین نقش راه به عنوان محور توسعه در جذب گردشگر را به عنوان یکی از موضوعات مورد علاقه خود انتخاب کرده و به خلق اثر بپردازنند.

رئیس روابط عمومی راه و شهرسازی مازندران در ادامه به سفر یک روزه عکاسی 65 عکاس برتر کشوری و استانی به محور قائمشهر ـ فیروزکوه خبر داد و افزود: یکی از برنامه‌های از پیش تعیین شده در جشنواره برپایی سفر عکاسی بوده که این مهم با حضور پرشور عکاسان برتر کشور در سطح این محور به تحقق پیوست.


انتهاي پيام/ش

برچسب ها: برگزاری ، عکس ، مازندران ، ساری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.