قادری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

آمریکایی‌ها با آرمان استکبارستیزی ملت ایران در تقابل هستند

معاون سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه تهران با تاکید بر اینکه دشمنی آمریکا با ملت ایران عدم سلطه پذیری ماست، گفت: آمریکا به خوبی می‌داند که ایران به دنبال ساخت بمب هسته‌ای نیست و اینها تنها بهانه‌ای برای جلوگیری آمریکا از پیشرفت ایران است.

"سید محمدمهدی قادری" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اینکه باید متوجه زیاده‌خواهی‌های آمریکایی‌ها در مذاکرات باشیم، اظهارداشت: همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند مسئله هسته‌ای ایران خط مقدم جبهه مبارزه حق علیه باطل است به این معنی که آمریکا به خوبی می‌داند که ایران به دنبال ساخت بمب هسته‌ای نیست و اینها تنها بهانه‌ای است برای جلوگیری آمریکا از پیشرفت ایران.

معاون سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه تهران با تاکید بر اینکه زیاده خواهی‌های آمریکا به اینجا ختم نمی‌شود، گفت: پیش کشیدن مسائلی خارج از بحث هسته‌ای مانند حقوق بشر، مسئله دارویی و موشک‌های موید ادامه دشمنی‌های آمریکا علیه جمهوری اسلامی است.

وی افزود: این موضوع گویای این است که اگر ما مسئله هسته‌‌‌ای را خوبی سپری کنیم آنها سراغ مسائل دیگری می روند لذا مسئولان ما آگاه باشند که حلقه مفقوده مذاکرات ایران و آمریکا زیاده خواهی آمریکاست. چرا که آمریکا خوی استکباری دارد و خود را برتر از همه ملل می‌داند.

قادری در پایان با تاکید بر اینکه دشمنی آمریکا با ملت ایران عدم سلطه پذیری ماست، خاطر نشان کرد: استکبار جهانی و نظام سلطه با هرگونه خوی استقلال طلبی مخالفت می‌کند، از سوی دیگر اساس و آرمان انقلاب اسلامی بر پایه ظلم ستیزی است و همین امر دشمنی آنان را با نظام جمهوری اسلامی تایید می‌کند.

انتهای پیام/   

برچسب ها: مذاکرات ، آمریکا ، هسته ای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار